søndag den 6. maj 2012

De 5 konfirmationskort...

... jeg skulle lave i går kom til at se sådan her ud:
Jeg har til de 4 pigekort brugt papir fra mine Tilda blokke. Dem er jeg slem til at glemme jeg har - og jeg kan faktisk rigtig godt lide papirerne.
Rammen på det første er igen af dem jeg fik fra Henriette og Annette :)
Jeg har købt et par nye Marianne Design dies bl.a. bladene/rankerne jeg har brugt herpå. Den er så absolut en klar favorit lige nu.
  
Her har jeg brugt hjerte fra Nellie Snellen - og sommerfugl fra Cheery Lynn - og igen dien fra Marianne.

Den anden nye die er denne med der gennembrudte blade - den er SUPER lækker.
Jeg er sikker på de 2 dies vil blive flittigt brugt.

Teksten herpå er fra ordbogen :) - uret fra Tim Holtz har jeg været så heldig at få i en swap 

Og til sidst et drengekort med kapsler :) Papir fra en Tim Holtz blok, lygtepæl også fra en swap - og colakapsel fra mine charmskasser :)

Tak for besøg og dejlige kommentarer. Nu vil jeg helt bestemt på blogrundfart og se hvad I har fået lavet de sidste dage.
Knus og god Søndag.

22 kommentarer:

  1. God søndag Dorthe
    Super flotte kort du har lavet.
    Så har jeg igen fået ny inspiration når jeg ser på dine kort.
    Knus Bodil

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor er de bare flotte :)
    God søndag.

    SvarSlet
  3. Fine kort, - oghvor sejt at du nåede det ;)

    SvarSlet
  4. Du har haft travlt Pips : ) flotte kort og skønne dies du har fået købt. : )
    Rigtig god søndag.

    SvarSlet
  5. Flotte kort og lækker bladranke-die. Kan godt forstå at den er mellem favoritterne for tiden :)

    SvarSlet
  6. Fantastisk flotte kort, og de bladdies er da bare skønne.

    SvarSlet
  7. hvor er de bare fine alle sammen-

    knusss

    SvarSlet
  8. Superfine konfirmationskort!
    God søndag.

    SvarSlet
  9. Wauv nogle flotte kort! Super lækre farver :o)

    SvarSlet
  10. Sikke flotte kort.
    God søndag.

    SvarSlet
  11. Flotte kort - specielt det med uret er flot, det ser godt ud med teksten under uret....

    SvarSlet
  12. Super skønne konfirmations kort med masser af fine detaljer. God søndag til dig, knuss

    SvarSlet
  13. Super flotte kort
    Godt nok nogle lækre dies, du har fået dig.
    Rigtig god søndag

    Knus

    SvarSlet
  14. Flotte kort, super detaljer
    God søndag

    SvarSlet
  15. Pyh ha. Havde du nogen til at duppe svedperlerne af din pande =D
    Det er godt nok mange kort du lavede.
    De er såå flotte.

    SvarSlet
  16. Sikke mange flotte konfirmationskort. Tak for inspirationen.

    SvarSlet
  17. Super flotte kort, på hver deres måde. Forsat god søndag

    SvarSlet
  18. Super flotte kort du har fået lavet. Godt du nåede det.

    SvarSlet
  19. supper flotte kort du har lavet, god søndag til dig.

    SvarSlet
  20. Søde kort du har lavet. God søndag aften

    SvarSlet
  21. hold da op der er blevet produceret flotte kort i massevis... keep up the good work :)

    SvarSlet
  22. Hvor har du lavet nogle smukke kort Dorthe( du er simpelthen så flittig) hvordan kan du glemme det lækker papir. Du har så mange lække dies og du bruger dem vild godt - hvem havde lave den die med blade, den der var ny?
    Så du jeg havde skrevet en mail:)
    knus

    SvarSlet