onsdag den 11. april 2012

Vintage .... ehmm.. ihvertfald vintage agtigt *G*

Jeg har lige siddet og nusset lidt med dette kort.
Billedet er godtnok blevet meget lyst - solen er skarp i dag - men nå :)
Drengen er vist fra et Marianne klippeark, og blomsten fra Wild Orchid.
Den fine udstansning med stjerner rundt i kanten er lavet med en spellbinder jeg har haft lånt af Susanne/chicks :)

Jeg er ved at være alvorligt bekymret for min Big Shot *hyyyl* - tror sørme den er ved at opgive.
Nu skal jeg have min metal adapter plade i brug til stort set alle dies - endda de tykke Tim Holtz for at den vil skære ud - det er godtnok noget skidt...
Kan det mon være fordi den faktisk er brugt dagligt i over 2 år nu - og nogle dage til rigtig mange udstansninger....
Hmm... måske har den egentlig gjort det meget godt - men jeg synes altså godt den må blive her lidt endnu.
Nogen gode råd til at redde den? *G*
God onsdag derude i den Scrappe Verden.
Knus.

14 kommentarer:

  1. Dejligt kort : ) æv med din Big Shot håber nogen har gode ideer til at rede den : )
    Rigtig god dag.

    SvarSlet
  2. Sikke et sødt kort - der er virkelig nogle lækre detaljer på.

    Øv det lyder ikke godt med din big shot, helt ærligt så lyder det mere, som noget der er til at tude over!

    Håber det lykkes dig at holde liv i den lidt endnu!
    Rigtig god onsdag til dig
    Knus

    SvarSlet
  3. Et supersødt lor.... KORT du har lavet *griner* ...
    Føj for en Bigshot, jeg har haft det samme problem med min, fik så nye plader til den og det hjalp.

    SvarSlet
  4. Øj, sikke et skønt kort - jeg kan godt li' din lyse Vintage stil :)
    Øv med din Big Shot, har desværre ingen gode idéer, om hvad du kan gøre ved den :(

    SvarSlet
  5. Rigtig sødt kort men da øv med Bigshotten.... håber du får en masse gode råd...

    SvarSlet
  6. Rigtig fint kort. Håber at din Big Shot overlever.

    SvarSlet
  7. Rigtig flot kort og øv med din Big Shot - den er da uundværlig

    SvarSlet
  8. Skønt vintagekort. Lækre detaljer.

    ÆV med Big Shotten. Håber da at der er en, der kan hjælpe dig med at give den kunstig åndedræt.

    SvarSlet
  9. Meget sødt kort, og din Big Shot må du ha redet, det er utænkelig at skulle undværer den (bare en eneste dag) så den skal have førstehjælp måske "mund til mund" metoden. knus morkaren.

    SvarSlet
  10. århh super sødt kort love vintage

    SvarSlet
  11. Lækkert kort med fine detaljer... ja det er svært at tage billeder. Enten er det for mørkt eller også er det for lyst;-)
    Ha en fin aften

    SvarSlet
  12. Et rigtigt dejligt kort du har fået lavet.
    Med nogle fine detaljer. :)

    SvarSlet
  13. Dejligt kort :) - og BigShot... tja.. 1 hjælp og plaster ?????

    SvarSlet
  14. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååh nej, er din Big Shot syg, det var dog forfærdelig. Du må da i den nærmeste hobbybutik og søg hjælp, tror måske du kan køre det over sygesikringen, den er jo som et barn for en, ha ha. Nej pjat, der er rigtig synd for dig, mine plader køre også på sidste vers, øv øv. (de penge kunne jo bruges til en die:)
    Virkelig smukt kort også selvom det er blevet lidt lyst:)

    SvarSlet