mandag den 9. april 2012

Rester - rester og flere rester....

Jeg synes ikke det er længe siden jeg gav Jytte mine rester, men nu er kasserne igen fulde - og jeg fatter det ikke - griner.
Ikke desto mindre er det fakta - og de følgende kort er derfor lavet af rester.
Jeg er stadig bagud med Konfirmationskortene, nu har jeg dog fået lavet de bestillinger der kom ind før Påske ... nu mangler jeg kun dem jeg fik i Påsken - haha.
Men mine egne kortkasser er der dælme ikke stort udvalg i lige PT - så i dag har jeg lavet et par af slagsen.
 Tim Holtz papiret med kapslerne synes jeg faktisk er ret fedt - og kortet er vel egentlig lige godt til pige som til dreng.
Ønsker jer en herlig 2. Påskedag - nyd den :) i morgen er det hverdag igen.
Knus.

19 kommentarer:

  1. Rigtig skønne kort du har fået lavet

    SvarSlet
  2. Du har simpelthen for meget papir - derfor får du så mange rester - sådan!! *G*
    Smukke kort du har lavet - også denne gang - og tænk sig af rester ;D

    SvarSlet
  3. Dejligt at du igen har fyldt restekassen :) Jeg er rigtig glad for min restekasse, som også er stopfuld - og ligesom du, har jeg også et meget begrænset udvalg i kortkassen lige pt :)

    Rigtig fine kort, du har lavet. De stempler er bare så lækre :)

    Knus.

    SvarSlet
  4. Kan kunne give Thanni ret ; ) du har bare alt for meget papir tihi....
    Skønne kort du lige har lavet fra morgenstunden : )
    Sikker på du snart skal få fyldt den kortkasse op igen
    I dag skal bare nydes den er jeg helt med på : )
    Rigtig god 2 påskedag til dig også Pips : )

    SvarSlet
  5. Et par super søde konfirmationskort. Og det er i hvert fald ikke til at se, at de er lavet af rester. Og de skal jo også bruges.

    SvarSlet
  6. Sikke en masse lækre rester du har!!! Sikke nogen søde kort, du har lavet, det papir med kapslerne er bare så lækkert!
    Jeg har lagt mærke til at på flere af dine kort har du noget metal hjørne pynt, de er rigtig søde, hvor finder man sådan nogen henne (udover hos dig).
    Rigtig god sidste påskedag til dig, min ferie er ikke slut endnu.
    Knus

    SvarSlet
  7. Det er godt at få brugt rester. Det er jeg ikke så god til.
    Flotte kort.

    SvarSlet
  8. Underligt som du producerer rester...haha. Men med alt det du får lavet, må det jo gå sådan.

    Jo tak, vi nyder det. Hilsen fra en P-plads i Kolding, hvor der er god netforbindelse.

    SvarSlet
  9. Rigtig flotte kort begge to og dejligt at det ene ikke her et helt alm konfirmationskort...

    SvarSlet
  10. Super lækre kort lavet af skønne rester :-)
    Ha en god 2. påskedag

    SvarSlet
  11. Ja, men Dorte, hvis du kan lave så flotte kort af rester, så er der da slet ingen grund til at klippe i hele ark, vel. knus morkaren.

    SvarSlet
  12. Ja men selvfølgelig kan du lave smukke kort af rester også, de er så flotte, lækker detaljer:) Kan godt forstå at du allerede har fyld restekassen igen, du laver jo så mange kort:D
    knus

    SvarSlet
  13. Halløjsa Pips.

    Så produktiv som du er, må det også give en masse rester. Men dem fremtryller du jo også fine kort ud af, så det er intet problem ;o)

    Jeg skal da lige love for, at du har gang i konfirmationskortene, men dem er det jo også ved at være højtid for.

    Vi ses.

    SvarSlet
  14. Super flot kort, godt jeg har lært dig at kende, jeg håber og tror på vi vil få mange sjove, glade, og hyggelige timer sammen i fremtiden.
    Stor knus, tak for hjælpen.

    SvarSlet
  15. Rigtig flotte kort. Jeg er ikke så god til at få brugt rester.

    SvarSlet
  16. Thanks! :-)
    You make beautiful things too!
    Became follower.....

    hugs, Elly

    SvarSlet
  17. Det er så flotte kort du laver altså....... rester eller ej, så er du dygtig...

    SvarSlet
  18. Søde kort du får lavet, men det der med rester er jeg altså ikke god til. Jeg kalder det "reste-kort" selvom jeg tager hul på nye ark papir. Reste bunken bliver større og større...

    SvarSlet
  19. aldeles nydelig. ja restekurven den øker fort :):) men mottakerne blir fornøyde:):) ha en fin tirsdag:)

    SvarSlet