søndag den 1. april 2012

Ny udfordring ude hos Card and Scrap.

Så er der igen en ny udfordring på Card and Scrap bloggen.
Og da vi denne gang bl.a. har Fantastic Ribbons som sponsor 
er udfordringen denne gang:

BRUG BÅND!

I DT har vi leget med de lækre bånd fra Fantastic Ribbon
og mit bidrag kom til at se sådan ud:


her et close up af det ret smukke stribede bånd.


Vi har igen også Made by Janet med som sponsor  med de fantastiske digitale collager. Motivet og papiret med roserne på mit kort er derfra. Jeg er VILD med hendes digitale ark.

Hop ind forbi Card and Scrap bloggen og se de andre DT pigers smukke kreationer - og deltag i udfordringen.
---
I dag blogger jeg også på Inkido bloggen med et kort med de nye lækre 6 x 6 Forever papirer.

Rigtig god Søndag til Jer - og Tusind Tak for besøg og dejlige kommentarer.
Knus.

14 kommentarer:

  1. Hun har også nogle helt fantastiske ting, var inde og hente nogle vintage billeder, men har desværre ikke nået at bruge dem i nu, da jeg haved en del bestillinger:/
    Skønt kort du har lavet, er også vild med det papir og lækker detaljer:)

    SvarSlet
  2. Rigtig sødt kort.

    Du må have en rigtig god søndag.

    Knus

    SvarSlet
  3. Skønt kort du har lavet - lækkert papir

    SvarSlet
  4. Rigtig fint kort.
    God søndag.

    SvarSlet
  5. Igen et lækkert kort - det er nogle skønne papirer og noget flot bånd du har brugt.

    SvarSlet
  6. Flot kort, jeg kan rigtig godt lide den måde du har lavet sløjfen på, med en stor rose i stedet for sløjfeknuden, det ser skønt ud. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Det er et rigtigt flot kort... Knus

    SvarSlet
  8. Fint kort, og ja det er et lækkert bånd du har fået at lege med =D
    Jeg er også vild med Made by Janet
    God eftermiddag

    SvarSlet
  9. Det er såå flot og så fint med alle blomsterne og båndet.
    God søndag, knuss

    SvarSlet
  10. super smukt kort ser godt ud med båndet

    SvarSlet
  11. Lækkert kort og rigtig flot måde, du har brugt båndet på!
    God weekend.

    SvarSlet
  12. Rigtig flot - og sikke en fin sløjfe. Smart måde du har lavet den på.
    Gæt om jeg deltager igen på CaS ?

    SvarSlet