onsdag den 18. april 2012

Ministempler igen...

I går fik jeg lige kort besøg af Mona der gerne ville låne nogle stempler - så mens hun stemplede løs med Orion, Inkido og Tim Holtz stempler, legede jeg igen lidt med mine billige ministempler.
I dag har jeg så lavet 2 kort ud af nogle af de papirer jeg stemplede på i går.
---
Først et Bryllupskort. Motivet har jeg fundet på nettet, stemplet er Orion Design, blomsterne fra Wild Orchid - og de små hjerter er fra Unik scrap. Metalhjørnerne har jeg haft i evigheder og jeg aner ikke hvor de er fra.
 Og så et kort der vel kan bruges til lidt af hvert.
Fugleburet er klippet ud af et eller andet jeg ikke kan huske hvad var :). igen et Orion design stempel - denne gang på kork. Fjer fra ? ... og blomster fra Wild Orchid.

Jeg bliver faktisk mere og mere glad for de stempler - sikke mange muligheder der er i sådan en pakke.
---
Tak for besøg og søde kommentarer - og god onsdag.
Knus.

18 kommentarer:

  1. Det er nogle vildt søde kort du har lavet
    Klem

    SvarSlet
  2. Tak for sidst, fine kort. Jeg kan fortælle dig at fjeren er fra .......... en fugl ;o)KH 10na

    SvarSlet
  3. Flotte, flotte kort - du bliver da vist nødt til at afholde et kursus i brug af ministempler ;)
    Jeg fandt nogle gamle mini'er frem, men det kunne jeg ikke få til at fungere :( ØV!
    Også god onsdag til dig.

    SvarSlet
  4. Wauoo for nogle flotte kort. Jeg fik også købt lidt ministempler og sidder og leger lidt. Men der skal nok komme nogle kort ud af det.

    SvarSlet
  5. Flotte kort. Utroligt sødt med de ministempler. Du lider også lidt af alzheimers de light, kan jeg se =D

    SvarSlet
  6. Igen nogle flotte kort og ja man behøver ikke eje de Peg mini stempler for at lave super kort... man har jo tit nogle som man lige havde glemt... hi hi...

    SvarSlet
  7. WOW - det bryllupskort er da for flot..... ja flotte kort begge to...

    SvarSlet
  8. Så flotte kort du har fået lavet

    SvarSlet
  9. Det er nogle super skønne kort du får lavet med de der mini stempler... ender med at jeg er nødt til at købe dem;-)
    Ha en fin onsdag, knuss

    SvarSlet
  10. Erj...hvor er de søde, måske skulle jeg se at få gang i alle mine minier ? Tak for gode idéer...

    SvarSlet
  11. Super søde kort, kan rigtig godt li de små mini stempler : )

    SvarSlet
  12. Hvor er de fine dine kort, men hvor har du købt de ministempler, jeg støver tit rundt på de forskellige scrapsider, men har da aldrig set dem, og de er da utrolig anvendelige. knus morkaren.

    SvarSlet
  13. jeg er helt vild med de der ministempler, kan man få et kursus engang??♥

    knusss

    SvarSlet
  14. Flotte kort. Du er god til at bruge de ministempler.
    Du må have en god aften.

    SvarSlet
  15. Hvor er de bare superfine! Ideen med hjertehullet klippet efter stemplerne er også rigtig godt - det ser fint ud!

    SvarSlet
  16. Du er da rigtig kommet igang med at stemple - super flotte kort du igen har fremtryllet.
    FLOT - Dorthe

    SvarSlet
  17. Du er da vild godt til at bruge de små stempler, forstår godt du er glad for at bruge dem. Det med fugleburet er simpelt hen et af min ynglingskort waw siger jeg bare:)

    SvarSlet