onsdag den 11. april 2012

Mini stempler - men ikke "de rigtige" - hihi.

På Convention så jeg de der søde sæt med ministempler, jeg kunne ikke bestemme mig til om jeg skulle købe dem eller ej - og besluttede så at lade være.
Siden har jeg set en del dygtige piger trylle med stemplerne - og havde faktisk rigtig fortrudt at jeg ikke fik købt et sæt eller to. Men såååå............
er jeg jo medlem af en Køb/salg gruppe med hobbymatrialer inde på Facebook - og i sidste uge sad jeg og surfede en smule i gruppen - og jeg faldt over nogle andre småstempler.. jeg købte dem - og de kom så med frk. post i dag.
Nu har jeg leget lidt - og her er de første 3 forsøg *G*


Det bliver vist aldrig mit favorit legetøj - men det er nu meget sjovt at lege med ...
Og måske er det meget godt jeg ikke investerede i de "Rigtige"
Og her er de stempler jeg købte. :)
 Ja Ja .... der er hele 30 stk. i pakken - og som om det ikke var nok fik jeg rent faktisk hele 2 pakker - nye og ubrugte - OG der var skam også en uåbnet sværte med i kuverten.
Jeg har givet en hel halvtredser for 2 pakker stempler - 1 sværte  OG porto.
Wooot woooot

18 kommentarer:

  1. De er bestemt flotte - og mindst lige så anvendelige som de "rigtige"
    Egentlig kan alle småbitte stempler vel bruges.
    Jeg har en del små julestempler, som jeg aldrig plejer at bruge - netop fordi de er så små, og dem har jeg tænkt på at forsøge med....en dag jeg får tid.
    Utroligt så travlt man har, når man ingenting skal...haha,

    SvarSlet
  2. Smart, jeg har også sådan et sæt liggende. men har ikke tænkt over at de kunne bruges til det.
    Christina

    SvarSlet
  3. De er da super flotte, hvad enten det er de rigtige eller ej, det er vel egentlig farverne i stempelpuderne der gør det i den sidste ende. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Fantastisk ide - jeg har da også masser af småstempler liggende, som må kunne bruges. Havde ellers lige besluttet, at jeg var nødt til at købe et stempelsæt - så vil jeg i stedet bruge de 100 kr på noget andet når jeg skal til Odder i morgen.

    SvarSlet
  5. ih hvor fint - sådan nogle stempler fik jeg også i en pakke fra panduro - har bare ikke rigtig kunne finde ud af hvordan jeg skulle bruge dem - men det ved jeg nu :o)

    SvarSlet
  6. Åhhhrrrrr *dybt suk* det ser jo bare hamrende godt ud ...... mere suk.

    Hmmm nu hvor jeg ser dine stempler kommer jeg til at tænke på, at min datter vist har nogen liggende, hun aldrig har brugt...... skal lige undersøges ....... det er nøjagtig det samme sæt, som du har hun har liggende, ehm ved ikek helt hvad jeg sukker over så!!! Jo det er fordi dit ligner et par millioner og lidt til og så nemt slipper jeg ikke fra det!!!!

    SvarSlet
  7. Sikke en fin ide til at bruge ministemplerne på.

    SvarSlet
  8. Dorthe altså, så har du brugt penge igen,-hi-hi.
    De er altså søde, hvis man altså kan sige det om stempler :o)
    Vi ses i morgen
    Knus

    SvarSlet
  9. Sikke da en god idé - jeg har vist også nogle mini'er liggende et sted, om ikke andet kan man jo lege lidt med dem, inden man overvejer at investere i de "rigtige"
    Dine første forsøg er godt nok blevet fine, så leg du blot videre :)

    SvarSlet
  10. Tak for en rigtig god ide, jeg tror vi er mange, der har sådan nogle stempler liggende i skuffen,men du afprøver ideer som kommer os andre til gode, det er vi meget glade for, fortsat god dag. Fra Annelise K., Skive.

    SvarSlet
  11. Åh, wow ... de er da super søde .. og især på den måde, du bruger dem .. knus ..

    SvarSlet
  12. De er blvet rigtig gode dine kort. Og helt vildt billigt for dine nye stempler.

    SvarSlet
  13. Du kan absolut god være tilfreds med dine resultater for de er rigtig flotte :)
    Fortsat god aften.

    SvarSlet
  14. Du kan absolut god være tilfreds med dine resultater for de er rigtig flotte :)
    Fortsat god aften.

    SvarSlet
  15. Søde stempler og kort.
    Jeg har en milliard million stempler... du får mig i hvert tilfælde ikke til at tælle dem ; )

    SvarSlet
  16. Kære Pips..

    det er da super flotte ting du har lavet med de små stempler... :)

    SvarSlet
  17. Rigtige eller ej... fint ser det ud
    God torsdag, knus

    SvarSlet
  18. super godt det du har lavet, jeg ved ikke hvordan du gør.
    Jeg har købt nogle magen til, bare med hjørner, men samme slags og mini. Men når jeg stempler, "mangler" der noget - selv om jeg sværter godt og grundigt:(
    HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP :)

    SvarSlet