tirsdag den 3. april 2012

Min nye (gamle?) Nellie Snellen dies.

I går da Vi var på tøse-hyggetur til Hobbygaarden ved Hampen fandt jeg en Nellie Snellen dies jeg aldrig har set før. Men jeg tror faktisk den er af ældre dato, for prisen var kun 59,00 kr.
Ihvertfald er det den jeg har brugt på kortet jeg lavede sent i aftes. Både til rammen - og til at skære motivet med - og hjørnerne er også en del af dies pakken.
Alle papirer jeg har brugt til kortet er fra Tim Holtz, det blå er fra Vintage Shabby blokken og det brune er fra Lost and Found blokken.
Motivet er fra Digital Paper Shop (tidligere Made by Janet) og er et af dem der er som præmie hos Card and Scrap i den kørende udfordring. Derfra er guldsmeden også.
 Jeg har pyntet med et par roser, metalblomster og Nellie Snellen blade - og så en rest Prima swirl m. roser.
 Der har også været endnu en fødselsdag i kortgruppe 4 - denne gang var det Anja der havde fødselsdag - og til hende havde jeg lavet dette blå/gule kort.
God tirsdag derude.
Knus

21 kommentarer:

  1. Wau en fed die - sender hobbygården?
    Enormt flotte kort.

    SvarSlet
  2. Gammel model eller ej, den er supersød og især til det romantiske kort du har lavet ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor er de skønne... så nydeligt pyntet med blomster.
    God påske, knus

    SvarSlet
  4. waw hvor har du lavet det flot med den die, super godt at du har udstandset billede med die, det var da lige en ide jeg kunne bruge:) rigtig dejlige papir du har brugt, og så mange lækker detaljer, som altid:)

    Hvad er det? sew easy værktøj

    god dag:)
    knus

    SvarSlet
  5. Sikke søde kort og den die er da for lækker (til at lade ligge)

    Forsat god dag

    Knus

    SvarSlet
  6. Super skønne kort du har lavet og en rigtig lækker die

    SvarSlet
  7. Lækre, lækre kort og lækker die du har købt - nu har du vel levnet en til mig, for jeg skal i Hobbygården her sidst i måneden ;)
    Jeg er glad for, du kunne bruge opskriften.
    God påske.

    SvarSlet
  8. wauw lækre kort - du er virkelig god til at lave nogle super flotte blomster clustre på dine kort.

    SvarSlet
  9. Hvor sjovt, lige at finde en die, man ikke har set før, og det så er en gammel sag. Den er rigtig flot, og er faldet i de rette hænder =D
    Flotte kort du har lavet

    SvarSlet
  10. Lækre kort du har lavet. Og skønt at finde noget man liiiige kan bruge. Ja, Hobbygården er er udemæærket sted.

    SvarSlet
  11. Utrolig søde kort og kan godt forstå du er vild med den NS die... den er da også bare sød...

    SvarSlet
  12. Sikken to flotte kort du har lavet. Det er altid godt med nyt legetøj

    SvarSlet
  13. Super lækker die. Og lækre kort du har lavet.

    SvarSlet
  14. Det er nogle meget smukke kort!
    Især det første.

    SvarSlet
  15. Søde kort, og dejlig dies du der fant, den kan du lave mange flotte kort med. knus morkaren.

    SvarSlet
  16. Hvor er det nogle lækre kort du har lavet ... - Dejlig brug af dine spellbinders ...

    SvarSlet
  17. nydelige kort :) jeg elsker blått,så disse falt i god smak hos meg :)
    ønsker deg og dine en riktig fin påske :)
    klem ifra inger synnøve

    SvarSlet
  18. Rigtig flotte kort igen. Og den die er da et fund. Superfin og anvendelig.
    Og igen har du formået at pynte så fine med alle dine dimser.
    God Skærtorsdag til dig.

    SvarSlet
  19. Nydelig kort :)
    Ønsker deg en fin påske.
    Påske klem Connie

    SvarSlet
  20. Nydelig kort i blått og turkis. Og den diesen var lekker.
    God påske til deg :)

    SvarSlet