fredag den 27. april 2012

LO nr. 13 i 2012

I aftes fik jeg igen lavet et LO - der er godtnok også lidt længe imellem dem for tiden.
Jeg synes faktisk også det var lidt svært at "tage mig sammen" til at lave et - men her er det:
Papirer er fra Maja Design.

Jeg har brugt et stykke af en Dusty Attic bort - der har fået gesso, den har fået følgeskab af et stykke gazebind og halvperler og rhinsten.

Noget af det jeg synes der er allersjovest ved denne hobby er når man kan finde alternative matrialer, og jeg er da også så skadet at jeg ikke kan gå i en eneste butik uden at kigge efter scrap egnede ting.
Disse små rammer har jeg købt i Netto - egentlig er de til dukkehuse - og oprindeligt var de meget guldfarvede *gyyys* - og der sad små Skagenmalerier i dem. (dem har jeg gemt til kort).
Jeg gav dem gesso og en smule sværte - og så fik de billeder i af min dejlige vovse og 2 af hendes brødre.
Det lille fuglehus er fra Prima, shabby chic serien.


Blomsterranken er vistnok fra Petaloo ...? eller muligvis Prima - og fuglereden er fra Prima.


Det her er Tessa da hun var 6 uger - og er altså fra før jeg hentede hende hjem.
Bogstaverne er Storyteller fra Websters pages. (en af mine favoritter)


Sommerfuglen er også fra Prima.


Og så lige et enkelt kort, Birgit/Mio fra Fødselsdagsgruppe 2 havde nemlig Fødselsdag i går - og til hende havde jeg lavet dette kort:


God fredag til Jer - Tak for besøgene og de dejlige kommentarer.
Kram

21 kommentarer:

  1. Mums hvor er det et lækkert lø. Rigtige gode detaljer. Korten er også meget sødt
    Klem

    SvarSlet
  2. Wauuooo siger jeg bare. Hvor er det smukt.
    Jeg kigger også altid efter egende materialer. Og på min arbejdesplads ved alle lokomotivførene at de ikke må smide noget ud, før de har talt med mig. Så ind imellem står der de sjoveste ting og venter, når jeg møder.

    God weekend til dig.

    SvarSlet
  3. Rigtig sødt LO med mange fine og elegante detaljer. Genial ide med de billedrammer. Der er vist ikke meget, der går din næse fobi, når du shopper!
    Sødt fødselsdagskort.
    God fredag til dig
    Knus

    SvarSlet
  4. Så fik du lavet dit LO, hvor er det smukt waw.... Hvor har du nogle flotte detaljer med og så din skønne hunde, hvor er de dejlige....Jeg bliver nød til at kikke noget mere, når jeg er ud og handle, hvor er de rammer blevet flotte, troede faktisk først det var en diecut fra Memory Box:)
    Rigtig god fredag:)

    SvarSlet
  5. Hvor er det da bare et smukt LO, med så utrolig mange detaljer og søde vovser. Også et flot fødselsdagskort du har fået lavet.

    SvarSlet
  6. Lækkert layout, med mange skønne detaljer. Så er du da uhelbredeligt
    ramt af scrap =D
    Men er det ikke det samme man gør som antikvitetshandler ?
    Kigger alle vegne, for at finde "guld" =D

    SvarSlet
  7. Super sødt !!
    Jeg skal en "runde" i byens genbrugsbutikker i eftermiddag. Glæder mig til at kikke efter "guld" :)

    Knus :)

    SvarSlet
  8. Meget lækkert LO og rigtig sødt kort... Go weekend... Knus

    SvarSlet
  9. Super flot layout. og smukt kort.

    SvarSlet
  10. Så har den kreative pige været på spil igen.
    Super flot arbejde, flotte detaljer, alt passer bare perfekt sammen
    God weekend

    SvarSlet
  11. Superdejligt lo, og et sødt kort..... go' weekend...

    SvarSlet
  12. Godt du fik taget dig sammen, for sikken et flot LO, de små rammer købte jeg også, og Max sagde hvad vil du dog med dem, de er jo grimme, men i mit baghoved var der en ide om at de måtte da kunne males, og det kan jeg nu se at det kan de godt. dit kort er supert.
    og Pips, jeg ved ikke rigtig hvad jeg er født med i bagdelen, jeg var for lille til at kunne huske det, men jeg vil give dig ret i at jeg er en del heldig for tiden, og det er jo dejligt, når jeg tænker på alle de penge jeg har hældt i lotto, men det er jeg holdt op med, jeg blev så sur over at deres mindste gevinst ikke engang var stor nok til at man kunne købe en ny kupong, knus morkaren.

    SvarSlet
  13. Flot LO - og god ide med de små rammer!

    SvarSlet
  14. Igen et flot layout....længe siden hva ?
    Det er bestemt Tessa værdigt. Sel med fhv. guldrammer fra Netto. Det har du da hurtigt fået ændret.
    jeg er også ved at blive sådan en der ser alt gennem scrapbriller. Men da jeg stod og sorterede vores papirsæk-affald og skilte chokoladekasser og brun bølgepap ad....da skulle du har set Eriks øjne. Han sagde ikke noget.....men jeg ved, hvad han tænker....haha.
    Det er da også lidt sygt, ikke.

    Flot kort til Mio, som hun også viste i morges.

    God weekend herfra.

    SvarSlet
  15. Sikke et skønt LO du har lavet. Det er lige mig!! Jeg er total misundelig over de rammer du har fundet i Netto!! Jeg har været vild med dem i lang tid, men har ikke kunnet finde dem i danske scrapbutikker..... og tænk sig at jeg bare har kunnnet tage i Netto!!! hi hi hi...

    SvarSlet
  16. Rigtig sødt LO, og skønt fødselsdagskort.

    SvarSlet
  17. Jeg har det lige som dig, at det er svært at få taget sig sammen til at lave et LO ( det er jo egentlig en skam, for det nu så hyggeligt at lave) Det er et rigtigt fint et, du fik lavet... så fine farver, lækker blomster ranke og dejlige billeder af din vovse. Og så flot et kort også. Ha en rigtig god weekend, knuss

    SvarSlet
  18. Jepz somme tider skal man lige tage sig sammen og komme igang *G*...og det er der jo kommet et super fint resultat ud af hos dig ;)
    Jeg lurer osse tit efter div. alternative scrap ting - det kan godt gøre turen i Netto liiiidt længere (og dyrere *G*

    SvarSlet
  19. Gorgeous LO!! Love it!!

    hugs, Elly

    SvarSlet
  20. Sikke et lækkert layout med de små søde vapser. Uh ja, det er også alt for længe siden jeg har lavet et layout, den står meget på kort for tiden....det må jeg se at få gjort noget ved! Nu er jeg jo inspireret. :) God weekend!

    SvarSlet