fredag den 6. april 2012

Lidt formiddagsscrap.

Jeg lavede et par kort her i formiddag.
Og fik sørme igen brugt af mine røde blomster :)


Jeg fik lavet et enkelt af mine bestilte kort også - men det kan jeg jo ikke så godt vise.
Der er stadig nogle bestillinger der skal laves, og i morgen skal jeg lave bordkort for min niece - til hendes Bryllup. Det endte så med at jeg inviterede hende og den kommende gom på 3 retter mad i morgen aften - hihi. Så jeg måtte rundt og lede efter Lammekølle her til morgen - og heldigvis havde Netto nogle endnu. Så nu bliver det langtidsmarineret lammekølle til hovedret - uhmm...
God Langfredag.
Knus.

14 kommentarer:

  1. Fint konfirmationskort i røde nuancer ..

    Kan godt forestille mig, at det kan være lidt svært at finde lammekølle i dag .. godt for dig, at Netto lige havde lidt tilbage :)

    Håber du når både bestillinger og dejlig middag ..

    Fortsat god påske.

    Knus :)

    SvarSlet
  2. Fint konfirmationskort du har lavet - og den lammekølle lyder ikke værst......

    SvarSlet
  3. Nå så kom du da igang, men du har da vidst også lidt meget om ørene :)
    Fint konfirmationskort du har lavet, lækker farver.
    Ja, alle de kort men har liggende og ikke må vise:(.
    Jeg har aldrig smagt lammekølle, da jeg var ung, var jeg på en kur hvor man skulle have kogt lammekød og spinat en gang om ugen, så du kan måske gætte dig til, hvordan jeg har det med lammekød:)

    Også god langfredag til dig Dorthe og god arbejdslyst - jeg skal jo til frokost, så ingen scrap i dag:/
    knus

    SvarSlet
  4. Flot kort du har fået lavet - fortsat god påske.

    SvarSlet
  5. Uhm, lammekølle lyder lækkert. Dit kort er SÅ fint. Det der osteklud skal jeg da vist have bestilt. Vi ses vel snart? Fortsat god påske.
    Kh 10na

    SvarSlet
  6. Lækkert konfirmationskort. Du får da vist travlt i dag. Held og lykke med det hele.

    God Påske.

    SvarSlet
  7. Dejligt kort, og det kors med røde sten er så flot. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Rigtig smukt kort, og det kors med stenene er nu så fint.
    Tænk at blive inviteret på lammekølle hos moster. Det lyder altså hyggeligt.
    God fornøjelse.

    SvarSlet
  9. super sødt kort og LAM yum yum love it

    SvarSlet
  10. så flot kort, skønne farver

    SvarSlet
  11. Rigtig sødt konfirmationskort!
    Jeg ELSKER lammekølle, savle....

    SvarSlet
  12. Nydeligt konfirmations kort... så fint med det smukke kors.
    Ha en god dag, knuss

    SvarSlet
  13. Super flot konfirmationskort : ) flot kors. Vi fik også lammekølle igår : ) mums det smager bare så godt : )
    Håber i fandt ud hvordan bordkortene skal være : )
    Rigtig god lørdag.

    SvarSlet
  14. Rigtig fint kort. Håber lammekølen var god. :-)

    SvarSlet