tirsdag den 17. april 2012

Lidt DT arbejder for Inkido.

Her er et par kort jeg har haft på Inkido bloggen - men som jeg ikke har vist her på bloggen.
Jeg ved faktisk ikke hvad denne type kort hedder?? Nogen bud?
Men det er mit første forsøg af slagsen - og det bliver nok ikke det sidste der kommer af den slags herfra.

 Papirerne jeg har brugt er dels Ladybug og dels 6x6 "Spring Time" fra Papercraftscandinavia


Jeg er ret vild med de fede Stjerne (rammer) også fra Papercraftscandinavia


der er blomsterne og al anden pynt også fra :)


Jeg måtte dog selv lige lave en mindre udgave af stjernen til indeni kortet.



Og dette kort er lavet med 6 x 6 Forever papir og diverse andre pynt fra Papercraftscandinavia.


God tirsdag derude og tak for besøg og kommentarer <3
Knus.

15 kommentarer:

  1. som altid utrolig smukke kort med masser af super lækre detaljer.

    klem

    SvarSlet
  2. Så eventyrligt smukke kort du har lavet Dorte

    SvarSlet
  3. wawww hvor er de bare rålækre♥

    knuzzzz

    SvarSlet
  4. Super flot kort, godt spørgsmål, aner ikke hvad det hedder, men det står på min too doo liste =D
    Det andet kort er såå søødt

    SvarSlet
  5. Hold da op, de flotteste kort, ja det første er jo næsten et minialbum, man kan godt se der har været en "Pips" på arbejde med det fine papir. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Super flotte kort du har lavet.

    SvarSlet
  7. DEt rigtig flot..
    Aner ikk hvad det hedder- men minder mig sådan om foldedøre eller solafskærmning til haven tihi :)

    SvarSlet
  8. SUPER FLOT, - flot arbejde som altid, - Knus

    SvarSlet
  9. Igen et par superflotte kort - især det øverste, som kaldes et "Z fold card", er jeg vild med.
    Min første tanke, da jeg så dit kort på Inkido's blog, var, sådan et kort må jeg også prøve at lave, wauw!

    SvarSlet
  10. Det er altså bare nogle super søde kort og nej ved heller ikke hvad de kaldes.... hi hi

    SvarSlet
  11. Wauuu...siger jeg bare ! Sådan et må jeg forsøge at lave...når jeg en dag får fred og ro til det !

    SvarSlet
  12. To nydelige DT - kort :)
    Lekkert pyntet.

    Klem Connie

    SvarSlet
  13. Super flotte kort Pips : )

    SvarSlet
  14. Det er et helt fantastisk kort -
    jeg er vild med det, men det har ud vel snart fundet ud af - det er 3 gang jeg kommentere på det, ha ha

    SvarSlet