torsdag den 5. april 2012

Kort til 8 årig.

Min nieces søn er lige blevet 8 - og da Vi skal ses i aften til en anden Fødselsdag skal han jo have sin gave og et bette kort. 
Jeg har lavet dette kort til ham. Det er faktisk ret begrænset hvad jeg har af pyntedims til drenge i den alder *G*

Det var egentlig min plan at jeg ville være kreativ i formiddags - men ehmm... istedet begyndte jeg at møblere om i mit Scraprum - haha ... så det gik tiden ret godt med - og krea tiden forsvandt.
Og nu skal jeg snart til Fødselsdag hos min søster - med god 3 retters menu og hygge med Familien :)
God Påske til Jer alle.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Det er sjovt nok nemmere at finde pynt til tøzerne i gemmerne *G*....men syns det er et sejt kort du har fået lavet til knægten.
    Også en rigtig go' påske til dig - og god fornøjelse til føs'dag :)

    SvarSlet
  2. Det gik da rigtig godt med at lave kort til Asbjørn, med rigtige "farlige" ting på som drenge elsker. osse forsat god påske til dig. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Det er da blevet et rigtig sødt drengekort som jeg tror han bliver glad for. God påske.

    SvarSlet
  4. Rigtig sejt drengekort.
    God påske.

    SvarSlet
  5. Stilig kort.
    Midt i blinken til en 8 åring med det motivet.
    God påske til deg.

    SvarSlet
  6. Super sejt drenge kort, som passer lige til en på 8 år. Håber I havde en hyggelig aften.
    Fortsat god påske, knuss

    SvarSlet
  7. Sejt drenge kort Pips : ) så er det her man skal være super kreativ når man ikke lige har pynten : )
    Håber du er blevet tilfreds med dit scraprum : )
    Rigtig god påske

    SvarSlet