torsdag den 19. april 2012

Kort med Riddersholm papirer.

Jeg har længe haft noget Riddersholm papir liggende - men jeg har bare ikke rigtig nænnet at bruge af det.
Men det er jo noget pjat - så NU skal det være - haha...
Så jeg fattede saksen, skæremaskinen og andre genstande til at mishandle det lækre papir med ... og det er så indtil videre blevet til dette kort.
De 2 søde motiver er også fra et Riddersholm papir - me like!!
 Blomsterne er bl.a. fra Wild Orchid - men det overrasker nok ikke nogen ;)
derfra også ostekluden som jeg stadig er i begynderfasen med - men som jeg er helt pjattet med.
Swirl fra Prima ... den har også været udsat for min saks.

Jeg deltager i udfordringen hos Craft Your Days Away med kortet.
Nu skal der vist laves andet end Scrap resten af dagen - og i aften skal jeg helt afgjort se finalen i Masterchef - uuuhh... 3 dygtige piger der er tilbage - Følger du med i Masterchef? - og hvem er din Favorit?
Min er helt klart Søs Egelind - Elsker hendes syge humor :)
God torsdag.
Knus.

21 kommentarer:

  1. Hold op hvor er det bare flot... Jeg har fuldt lidt med nogle af de andre uger, men har ikke set med det sidste stykke tid..Og i dag kommer jeg desvære heller ikke til at se det... Men god fornøgelse..

    SvarSlet
  2. Dit kort er superflot, og Riddersholm er også en af mine favoritter, ikke mindst efter jeg var på pose-album kursus hos dem på SAM. Jeg ser ikke fjernsyn ;-) De få timer hvor jeg ikke arbejder, bliver ikke brugt foran flimmeren. Dog vil jeg gerne se tv avisen hver dag ;-)

    SvarSlet
  3. Flot kort. Jeg har lige bestilt en stor ordre hos WOC, der i blandt osteklud (sjovt navn). Jeg er også vild med Søs i Masterchef. Hendes kommentarer og mimmik er hamrende gode. Vi ses. Kh 10na

    SvarSlet
  4. superflot kort,ser ikke lige det program og derfor aner jeg ikke lige hvad det handler om

    klem

    SvarSlet
  5. Super sødt kort med mange fine detaljer.
    Anede ikke du bestiller blomster hos Wild Orchid .... host

    Forsat god dag

    Knus

    SvarSlet
  6. For den da et flot kort, dejlige farver.....

    SvarSlet
  7. Lækkert kort og de swirvler fra Prima er bare så skønne.

    Jeg ser ikke Masterchef, men er også vild med Søs..

    Held og lykke med udfordringen.

    SvarSlet
  8. Igen et lækkert kort fra din hånd, det er ingen skam at "ødelægge" papiret når resultatet er så flot. Nej jeg ser ikke master chef.

    SvarSlet
  9. Det er et mega flot kort du har lavet - det er også godt nok noget fint papir, så kan godt forstå, du knapt nænnede at bruge det.
    Jeg kender ikke det program, du omtaler, men kan også godt li' Søs Egelind i andre sammenhænge.

    SvarSlet
  10. Smukt kort!! Riddersholm laver noget virkelig lækkert papir!
    Jeg ser også masterchef! Og det er 3 gode finalister der er tilbage!
    Har du set at der kommer en ny masterchef for ikke-kendte??

    SvarSlet
  11. Rigtig lækkert kort med mange detaljer... og ja ind i mellem skal man ofre noget af sit kælepapir... hi hi... skal vist også se masterchef i aften... har dog ingen favorit

    SvarSlet
  12. Ps go scrappelyst... troede også jeg skulle scrappe hele dagen men så kom en ildebrand lige i vejen... se på min blog...

    SvarSlet
  13. Fantastisk flot kort du har fået lavet - jeg har også papir liggende som jeg ikke rigtig kan nænne at bruge, det ender som regel med at jeg køber mere af det. Mit yndlings er seneste serier fra Inkido, men også Riddersholm Chantilly Dawn ligger i ae stakken.

    SvarSlet
  14. Flot kort igen igen =D
    Du fik den punch der var udsolgt da jeg købte hos spec. købmanden. ØV =D

    SvarSlet
  15. Som altid Pips, død lækkert og romantisk. knus morkaren.

    SvarSlet
  16. Hvor er det smukt... og sikken fin blomster cluster du har lavet. Jeg ved ikke hvad masterchef er:-)

    Ha en god aften, knuss

    SvarSlet
  17. Så smukt et kort du har lavet.

    SvarSlet
  18. Superflot kort i en rigtig elegant opsætning. FEDE papirer...
    Jeg når slet ikke at se TV for tiden. Elsker ellers Masterchef.
    God weekend til dig fra mig.

    SvarSlet
  19. Hvor er det smukt og det er lidt skægt, det med at vi køber noget lækkert papir og så nænder vi ikke at bruge det, ha ha. Det er noget lækkert papir og smukke blomste:)

    SvarSlet