mandag den 30. april 2012

Jeg forsætter med børnekort...

af den ret hurtige slags.
For nu synes jeg jo lige det er sjovt at få produceret nogle af dem. Bagefter kommer turen til Babykort, både til dåb og til de nyfødte.
Og derefter skal der vist laves både fodbolde og håndbolde - der sådan kan bruges til lidt af hvert.






Jeg var et smut omkring Panduro i formiddag - og der røg da en ny punch (der var på tilbud) og en Tildablok (der også var på tilbud) med hjem - og de fine motiver til Graphic 45 ´s "little Darlings" serie - Nøj de er søde. Og så også lige lidt dims...
Hmm... hvorfor er det man ALTID kan finde noget man kan bruge? *griner*
Jeg har skam også fået lavet kortet til nevøen på fredag - men det må jeg hellere vente med at vise. Og lidt kort til OSH kassen har jeg også lavet ... dem viser jeg en anden gang.
God start på en ny uge.
Knus.

16 kommentarer:

  1. Hvor er de søde, hvor har du de disney billeder fra?

    Ja det er lidt uhyggeligt, som man altid kan finde noget man kan bruge!

    Du må have en forsat god mandag

    Knus

    SvarSlet
  2. Søde kort, Det har sin egen charme at lave børnekort

    SvarSlet
  3. Hvor kære, især det første, siger hende "bamsesyersken" knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Hvor er de skønne dine børnekort. Jeg skal vist også i gang, fandt de skønneste børnemotiver i dag i vores lokale Spar. De havde også papir, bånd og blonder, så der røg da lidt med i kurven.

    SvarSlet
  5. Åh, de er så nusselige og søte !

    SvarSlet
  6. Hold da op, hvor er de søde!!
    Rigtig fine børnekort.

    Knus :)

    SvarSlet
  7. Hvor er de søde..... du er da gået helt i selvsving......

    SvarSlet
  8. Dejlige kort.Elsker haffelaffe.
    Mvh Anja

    SvarSlet
  9. Igen nogle super søde børne kort. Ha en fin aften, knus

    SvarSlet
  10. Du ryster da kort ud af ærmet i denne tid, flotte, søde, sjove kort
    Vi ses i morgen

    SvarSlet
  11. Fine og festlige børnekort, du har helt ret i at det ofte er den slags kort, der aldrig er på lager i kortkassen.

    SvarSlet
  12. Super gode børnekort du har fået lavet.

    SvarSlet
  13. Ihh hvor er du prduktiv. :-) Skønne kort. Ja der er ALTID noget i hobby-butikkerne man ikke kan undvære. :-))

    SvarSlet
  14. Nydelige kort og såååååå mage fine dies du har brukt.
    Lekkert.
    Klem Connie

    SvarSlet
  15. Rigtig søde børnekort igen igen... og ja der er vel altid noget nyt man lige godt kan bruge... hi hi

    SvarSlet