tirsdag den 10. april 2012

Inspireret af Elly :)

Jeg har gennem lang tid haft problemer med min blogliste, jeg kunne ikke tilføje og ejheller fjerne blogs. Forleden blev jeg så RØDHÅRET at jeg simpelthen fjernede hele listen *G*
Altså den herinde på bloggen, listen kommer jo stadig som læseliste ude i Betjeningspanelet.
Nu er jeg så i gang med at lave en ny blogliste - og i den forbindelse kan man jo ligesågodt fjerne de blogge man alligevel aldrig får besøgt. Men huuuu ha - det er en langsommelig proces - og ret hyggelig :)
Jeg går nemlig ind på hver blog (altså kun dem jeg ikke liiiige kan huske) - for at genopfriske hukommelsen. Og WAUW... Så kan man da finde glemte skatte.
En af de blogge jeg aldrig havde fået tilføjet min blogliste var Elly´s Card-corner - og da jeg lige skulle "genopfriske hukommelsen" på hendes blog blev jeg forelsket *suuuk* - Hold da op en talentfuld dame - jeg er VILD med hendes kort - og blev SÅ inspireret.
---
Dette kort har jeg så selv lavet ... det kan slet ikke hamle op med hendes kreationer - men jeg er selv glad for resultatet.
Hun er en ren tryllekunstner med dies og punch - me like!!!


Nå.....
men altså... jeg arbejder stadig på min blogliste - og det vil jeg komme til at gøre lææææænge - der er også nogle der var på min gamle blogliste som så ikke er i min læseliste - men Jer skal jeg nok få fundet igen.
Hav en forrygende Tirsdag.
Kramzz.

19 kommentarer:

  1. Så skønt et kort du har lavet, og tak for linket hun er da bare fantastisk

    SvarSlet
  2. Hej dorthe ..

    Dejligt kort du har lavet der .skønne farver og dejilg opsætning..

    dejlig dag :) hilsen Hanneby

    SvarSlet
  3. Nøj hvo er dit kort bare sødt!!
    Hun kan da virkelig nogle ting, meeen dine er mere farverige- det kan jeg godt li :)

    SvarSlet
  4. Hi Dorthe,

    Great card!! So nice to read you're inspired by my blog!!

    And ofcourse it's oke you're pinning my cards on Pinterest! It's an honour :-)

    hugs, Elly

    SvarSlet
  5. Sikke et sødt kort du har fået lavet, det er bare wauv! Kunne være man skulle stikke hovedet ind på hendes blog og kikke lidt.

    Forsat god dag til dig

    Knus

    SvarSlet
  6. Skønt kort du har lavet - kender godt hendes blog, og det er nogle fine ting hun laver. Dejligt med noget inspiration en gang imellem.

    SvarSlet
  7. Dejlig lys farve og sødt kort. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Det er i hvert tilfælde et rigtig flot kort du har lavet.
    Og sikke en fornem blog du linker til. Wauu.
    Men jeg kan forudse visse problemer, for hun har da nogle dies du ikke har....endnu da. Men tak for linket.

    Jeg burde også rydde op i mine lister.....men ikke lige nu med de forbindelser jeg har. Nu er jeg jo heller ikke rødhåret, så jeg tager det helt roligt.

    SvarSlet
  9. Et lækkert kort med skøn brug af die's og punch
    God aften, knus

    SvarSlet
  10. Vild flot kort du har lavet Pips : ) uha det kan være farligt sådan at ( gen)opdage blogs det kunne jo betyde nye behov tihi....
    Rigtig god dag.

    SvarSlet
  11. Super flot kort, jeg syntes jeg kender denne die, - hi - hi.
    Há en god aften sammen med bankofolket.

    SvarSlet
  12. Smukt kort, du har lavet .. Elly er også på min inspirationsliste .. såååå flot, det hun laver .. :)

    Knus Jytte

    SvarSlet
  13. Det er et superflot kort. Den sommerfugle er altså vild sød. Uha det bliver dyrt på SAM ; )

    SvarSlet
  14. Nydelig kort. Og så glad eg blei då eg såg at eg fremdeles var i blogglista di :)Eg har også hatt ein opprydning i blogglista mi - bytta ut blogger som eg ikkje er så ofte innom lengre. Men du er fremdeles på lista mi. Alltid kjekt å følge med på bloggen din :)

    SvarSlet
  15. Hei hei!
    Så mye nytt og fint du har laget i påsken :)
    Nydelig sommerfuglkort :)
    Ser jeg ligger i blogg listen din ennå. Så koselig :)
    Klem Connie

    SvarSlet
  16. Glemte å svare på spørsmålet ditt.
    Stemplene er fra papirdesign.

    SvarSlet
  17. Ja hun laver nogle smukke kort, men Dorthe det gør du sandelig også. Og der er meget mere variation, men tak for linket.
    God arbejdslyst :)
    Kik lige på vores side, hvis du altså har tid, hi hi

    SvarSlet
  18. ih dine kort er da sandelig osse så smukke, og forstår godt det tager tid med den oprydning..heh heh glem nu ikke min blog hæ hæ...

    SvarSlet