fredag den 13. april 2012

Hvordan vil du pynte ....

sådan et kort - blev jeg spurgt i aftes i Scrapklubben da jeg sad og legede med ministemplerne igen.
Det er faktisk ikke noget jeg rigtig tænker over før jeg sidder ved bordet og er i gang - så lader jeg ideerne komme rullende.
Men jeg havde dog en ide om at stemplerne skulle danne ramme om noget - og her er så det kort der blev ud af stemplerierne i aftes - :)

I aften får jeg gæster til aftensmad - min søster har inviteret sig selv og sin familie på spisning - hihi... Og så har jeg også inviteret min gamle hr. Fader.
Jeg har lige bagt bunden til en Tysk - muldvarpeskud kage.
Og så kan de få hvidkåls/farsbrød med kartofler og sovs - ja de kan!
God Fredag derude - og god start på Weekend.
I morgen suser jeg til Esbjerg og scrapper med skønne sild.

Knus.

18 kommentarer:

  1. Skønt kort og rigtig dejlig week end du har planlagt - rigtig god tur til Esbjerg

    SvarSlet
  2. Flot kort. Ja,det kunne du selvfølgelig pynte uden større besvær =D Rigtig hyggelig weekend

    SvarSlet
  3. Fantastisk kort Dorthe.
    Hvad er det dog for en kage?
    Du har sørme mange spændende opskrifter :)
    God weekend i Esbjerg.

    SvarSlet
  4. Hvor er det smukt... ser super godt ud, at de er stemplet som en ramme.
    Ha en hyggelig aften, knuss

    SvarSlet
  5. Woooow så stilig.
    Nydelig kort .
    Kos deg i helgen.
    Klem Connie

    SvarSlet
  6. Flot kort : ) jeg tænker heller ikke så meget over det, med hvordan det skal se ud før jeg sidder med det tihi..
    Du kan da ikke slynge sådan et navn på en kage ud, uden at give en forklaring ; ) jeg kender den ikke ihvertfald ikke under det navn : )
    Håber i får en hyggelig aften og at du nyder weekenden med Scrap en skam vi ikke ses ; )

    SvarSlet
  7. Rigtig flot kort. Lyder til at du skal have en dejlig weekend.

    SvarSlet
  8. Flot kort du har lavet. Jeg ved som regel heller ikke hvordan mine kort kommer til at se ud. De kommer bare. det kan være noget papir eller pynt der starter det hele.
    Ja - du kan altså ikke komme med sådan en bemærkning om kagen. Vi VIL se billeder og en udførlig beskrivelse tak ;-)

    SvarSlet
  9. Hvor blev det et yndigt kort, de ministempler er åbenbart meget anvendelige. knus og god weekend til dig, morkaren.

    SvarSlet
  10. Uhh det lydersom en lækker menu - men jeg kan vel dårligt nå frem til spisetid.... ;o)
    Og sikke et fantastisk kort du har lavet - tror det er den flotteste anvendelse af ministempler jeg har set..... go' weekend

    SvarSlet
  11. Jøsses hvor ser det godt ud - og sikke en god idé, at lave det til en ramme.
    Kan du ha' en rigtig hyggelig weekend med familien og scrap i Esbjerg.

    SvarSlet
  12. Flot kort. Det er en sød ide med den ramme. Muldvappeskud kage har jeg aldrig hørt om før...
    Kan vi få en nærmere forklaring, for der er sikkert en grund til det navn?
    God weekend.

    SvarSlet
  13. ihhh de stempler skal jeg altså købe i morgen på SAM
    og rigtigt god aften i aften med familien

    SvarSlet
  14. Det ser da helt vildt godt ud. Jeg er bare vild med de stempler de er så sjove at lege med!

    SvarSlet
  15. Hvor er det bare sødt .. den ramme med de nye stempler er da bare helt vidunderlig .. :)

    God weekend ..

    Knus :)

    SvarSlet
  16. Nøøj hvor blev den fin, du er bare så dygtig til at fine på nye ting, til dine kort.:o))
    Knus God weekend

    SvarSlet
  17. Dig og dit legen, det kommer der altid et super flot resultat ud af. Du kan bare det der... Smiler. God fornøjelse med turen til esbjerg, og god weekend.

    SvarSlet
  18. Virkelig smuk blomster ramme du har lavet, super lækket kort.
    Den kreativitet vælter ud af dig, ha ha

    SvarSlet