lørdag den 14. april 2012

Et muldvarpeskud og 8 kort :)

ja ja - så får I da en lidt mere udførlig forklaring på den kage - hehe..
Man bager en ca. 5 cm høj chokoladekage i en springform, når kagen er afkølet graver man ca 1 cm af kagen - som på billedet her:
 På bunden lægger du nu flækkede bananer.
Så pisker man ½ liter fløde meget stift og rører hakkede skildpadder i efter smag og behag - og denne "creme" topper man op på chokoladebunden så det ligner et muldvarpeskud i facon, og nu skal du så bruge afskrabet (fedt navn) det lægger du på som "jord 
 Og sådan ser kagen ud når der er spist en del af den.
 I dag har jeg været til Scrap i Esbjerg - og det var som altid smadder hyggeligt.
Jeg fik rent faktisk også lavet en del.
Det blev til de følgende 8 kort.








Så er der lidt til kortkasserne igen - heldigvis.
Forsat god Weekend.
Knus

11 kommentarer:

  1. Rigtig skønne kort du har fået lavet - og mums den kage lyder bare for lækker

    SvarSlet
  2. Du har godt nok været flittig og sikke nogle søde kort, men det er jo ikke noget nyt.
    Lyder godt nok som noget af en kaloriebombe, jeg er ikke den store fan af chokoladekage. Men en skildpadde kan jeg godt gumle!

    Forsat god weekend søde Dorthe
    Knus

    SvarSlet
  3. Mums for en lækker kage og sikke skønne kort du har lavet idag
    Ha en hyggelig lørdag aften, klemm

    SvarSlet
  4. Flotte kort, du har virkelig været flittig, og hvor har du mange lækre dies, din kage (med afskrab) må du godt beholde, min sukkersyge skulde nødig rørre på sig. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Sikke en lækker kage/dessert, den skal da vist afprøves en gang :)
    Hvordan dælen kan du nå at lave 8 kort på én scrapdag? Jeg når dårligt at finde tingene frem, før dagen er gået - hihi.
    Fortsat god weekend.

    SvarSlet
  6. Ha ha, nej jeg kan ikke en gang nå 8 på en uge.
    waaaaaw nogle skønne kort, med alle min ynglingsdies:D.Jeg håber sådan jeg kan få lov at scrappe i morgen, så vil jeg prøve om jeg kan nå 2 kort

    SvarSlet
  7. Den kage er da vist ikke værst ;)
    Smukke kort du har lavet...og imponerende mange ;)

    SvarSlet
  8. Mums hvor ser det bare lækkert ud og sikke mange flotte kort... og det er dejligt at ha lidt i kortkassen... Go søndag...

    SvarSlet
  9. Hold da op, - du har haft en god lørdag i Esbjerg kan jeg se.
    Flotte kort.

    SvarSlet
  10. Mums den ser lækker ud den kage. Den skal jeg prøve en dag.
    Flotte kort du har lavet.

    SvarSlet
  11. Halli Hallo Jeg havde ikke lige set at du var kommet med både billeder og fremgangsmåde på muldvarpeskudet. Tak for det.

    Dejlige kort du har fået lavet.

    SvarSlet