fredag den 20. april 2012

Et dåbskort...

i turkis - med navn, dato og den lille stork.
Det var sådan nogenlunde den bestilling jeg fik i går, så det kort har jeg fået lavet i dag.
Det er allerede afhentet og blev godkendt :)
Jeg ved også at hverken køber eller modtager følger med på bloggen så jeg kan godt vise det.
Jeg har brugt mit yndlingsstempel fra Inkido med Babyen, sødt ikk?

Og så lidt om Masterchef. Det er et madlavningsprogram - og da min anden store lidenskab er madlavning følger jeg med i alle de madlavningsprogrammer jeg kan finde på TV - (når jeg altså lige husker det *G*)
I denne omgang Masterchef var det kendte danskere der konkurerede om titlen - og Søs Egelind vandt . Hold da op den quinde kan lave mad! Det kunne de 2 andre finalister nu også :)
Mandag starter en ny omgang Masterchef - denne gang med ukendte danskere - DET glæder jeg mig til at se.
Bla bla bla bla ..... og så er det vist på tide at ønske Jer en skøn fredag og god start på Weekend.
Knus.

18 kommentarer:

  1. Hold op et sødt kort, og hvor er dit babystempel bare sødt, man føler jo næsten trang til at dikke!
    Og næsten ingen blomster på, jamen Dorthe dog *fnis*

    Rigtig god weekend

    *Knus*

    SvarSlet
  2. Jubii ENDELIG ukendte danskere i masterchef. Så 1. sæson - men har ikke fulgt med i denne 2. sæson.
    Må huske det på mandag.
    Rigtig sødt kort.

    SvarSlet
  3. Hvor er det kort kært Dorte, jeg forstår godt det var tilfredsstillende, jeg ser næsten aldrig TV, men madpogrammer var måske noget der kunne friste, men så skal Max jo undvære alt det "krudt og knald" han sidder og nyder, godt min PC står i den anden stue. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Super sødt kort. Er det en die du har lavet det "runde" med ?

    SvarSlet
  5. Det er også et super sødt stempel : ) flot kort Pips : )
    Rigtig god dag.

    SvarSlet
  6. Supersødt kort - dejligt at se et babykort i stærk turkis til en forandring, og dit stempel er da bare så sødt.

    SvarSlet
  7. Rigtig flot kort og det babystempel er da bare noget af det sødeste

    SvarSlet
  8. Så blev jeg så klog;-)
    Hold ad op et skønt kort med et super sødt motiv på en smuk die
    God weekend, knuss

    SvarSlet
  9. super sødt kort
    Du må have en dejlig weekend
    knus Pia

    SvarSlet
  10. århhh sødt - god weekend fra Dorte. heh heh

    SvarSlet
  11. Uha uha det er da vist et stempel, som jeg kunne ønske mig, jeg laver mange kort til fødsler og dåb, det er så fint dit kort, og skøn farve.
    Rigtig god weekend fra Annelise K. Skive

    SvarSlet
  12. Super flot babykort, mange flotte detaljer som altid.
    God weekend.

    SvarSlet
  13. Det er rigtig sødt!
    God weekend.

    SvarSlet
  14. Et rigtig sødt kort....go' weekend

    SvarSlet
  15. Nåe hvor er det sødt. Kan godt forstå at det blev godkendt.

    SvarSlet
  16. Hvor er det et super sødt kort, rigtig fint stempel - du er bare så hurtig med at få din bestillinger færdig:)

    Uh det med madlavning, er ikke min hobby - men min mand er glad og super god til at lave mad, så jeg er heldig, vil gerne lave salat og sådan noget, men det med kød, nej.
    Har altid været ærgerlig over at jeg ikke har den lyst til at lave mad, så jeg misunder dig:)

    SvarSlet
  17. Nåååå et sødt kort du har lavet! Jeg kan godt forstå at du er vild med det stempel. Jeg er også vild med madprogrammer men ikke fordi jeg selv er god til at lave mad jeg synes bare det er hyggeligt at se på. Det lyder godt at der snart kommer en dato for scrap i Billund!

    SvarSlet