torsdag den 26. april 2012

Et Corsage kort...

Hos Linda (zoegaskabeloner) kører der en lille udfordring med at bruge hendes fine Bodystocking skabelon til at lave et kort.
Det måtte jeg da helt klart lege med - og her er resultatet. Jeg synes jo kortet er perfekt til en 30 års fødselsdag - det være sig kvinde eller mand *G*


Jeg har gennem et stykke tid gået med en ide i knolden... - i dag har jeg så skrevet til selveste Tim Holtz med den. :)
I hører mere om den hvis han svarer - og ellers siger jeg ikk noget *LOL*
---
Det er i dag Agnieszka laver nye tiltag på Inkido bloggen - så kig derind forbi :)

Jeg skal i scrapklub i aften - det glæder jeg mig jo altid til - så måske jeg skulle gøre klar til et LO igen - det er godtnok længe siden jeg har lavet sådan et.

God Torsdag til alle I skønne quinder.
Knus

25 kommentarer:

  1. Den er godt nok blevet flot.
    Krydser fingre for du hører noget!

    God fornøjelse med scrapklub i aften og god torsdag til dig.

    Knus

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot, skal også ha lavet en, når den rigtige lejlighed byder sig:)
    Det lyder da rigtig spændende, men nu har du jo gjort os nysgerrig, så nu slipper du ikke så let, ha ha.
    God fornøjelse i aften

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare blevet skøn. Held og lykke med udfordringen og med at høre fra Tim H.

    SvarSlet
  4. ejjjj hvor er den rålækker, spændt på hvad du nu bager på med TH :)

    SvarSlet
  5. aj hvor er den super flot, du laver alttid så meget spændende. go aften i klubben øv bare jeg havde en klub at gå i !

    SvarSlet
  6. Ja selvfølgelig skal du da være med i denne konkurrence:-) og du har gjort det så flot... super kreeret. Spændende hvad du har skrevet til ham Tim
    Ha en god dag, knuss

    SvarSlet
  7. Flot corsage. Sikke en teaser at starte dagen på =D

    SvarSlet
  8. Rigtig sødt kort... tror bestemt du hører fra TH og go' arbejdslyst i aften... knus

    SvarSlet
  9. Hold nu kaje den er fantastisk skøn.bare smukt

    SvarSlet
  10. Wow - så stilig den var!

    Klem Jorill

    SvarSlet
  11. Meget lækker Pips, hvis det var mig ville jeg bruge det kort til en ung (eller måske ældre) mand, måske du skulle sende det til TH. held og lykke. knus morkaren.

    SvarSlet
  12. Et lækker og frækt kort. Glæder mig til at høre meget mere om din ide, som jeg er sikker på at TH svare på.

    SvarSlet
  13. Frækt kort som nok skal vække lykke der hvor det kommer frem. Jeg glæder mig til at høre om TH og dig kan blive enige ;-)

    SvarSlet
  14. Lækkert kort, som nok vil gøre løkke hos det mandlige Køn (:

    SvarSlet
  15. Nøøj hvor er den fin, du er bare så go til at finde nye opgaver.
    Håber Tim Holtz - skriver tilbage til dig, for vi er da nysgerrige efter hvad det er for en ide du har i knolden :o)
    - Vi ses

    SvarSlet
  16. Skønt kort Pips : ) håber den kære Tim skriver tilbage.
    Tusind tak for dit fine kort pips, og aftrykkene : )
    God scrapaften

    SvarSlet
  17. Supersmart og frækt kort. Tak for linket...

    Nu afslører du de ene - og så giver du nye oplysninger....bare for at vi kan gå og spekulere. Altså...
    Men tænk at du har skrevet til selveste TH. WAUUUU

    Spændt på at høre om det.

    SvarSlet
  18. Wow, et flot og frækt kort :)
    Hvad mon du nu har fundet på, når selveste TH bliver kontaktet ..

    Håber at høre mere :)

    Knus :)

    SvarSlet
  19. Øjj den er godt nok flot.
    God fornøjelse i aften.

    SvarSlet
  20. Sikke en fræk lille sag du der har lavet, men hvor er den fin.
    Gad nok vide, hvad du tror, TH kan hjælpe dig med, eller det er måske dig der skal hjælpe ham? ;)

    SvarSlet
  21. Lækkert kort du har lavet..!!

    SvarSlet
  22. Supper flot kort, flotte farver.

    SvarSlet
  23. Fedt kort, ganske rigtigt perfekt til en 30 års fødselsdag.

    SvarSlet
  24. Sååååå kult:)

    Klem Connie

    SvarSlet