søndag den 8. april 2012

Et Babykort - og lidt om en ny blogger.

Jeg har lige hygget mig en times tid i Scraprummet - og det kom der dette Babykort ud af.
Papiret er fra en Tilda blok, motivet er fra Digital paper shop og stemplet er fra Orion design.
 I formiddags var jeg omme og hjælpe en af mine Scrapveninder med (omsider) at lave en blog. Hun er sindsygt dygtig efter min mening - men det kan I jo selv bedømme ved at klikke HER
Her er dog et af de kort hun har lavet .... Jeg kan ikke se hun kun har scrappet i omkring 8 måneder... kan du?
Forsat god Søndag og nyd nu den sidste del af Påsken. :)
Kram fra mig.

17 kommentarer:

  1. Sikken et sødt babykort, og en rigtig dygtig veninde du har, men kan du ikke hjælpe hende med at komme af med de "to forbannede ord" knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Sødt babykort og vild flot kort, din veninde har lavet. Jeg har meldt mig som fast læser hos hende .. hun er da bare imponerende dygtig .. :) men hun har sikkert også stået lidt i lære hos dig :)

    Knus og god søndag.

    SvarSlet
  3. Så skønne kort både fra dig og din veninde
    Hjælp hende lige med at fjerne de to dumme ord;-)
    Ha en fin dag

    SvarSlet
  4. her kan du se hvordan det gøres, så kan du fortælle hende det:-)

    http://www.scrapsisters.dk/forum/index.php?topic=13091.msg148140#msg148140

    SvarSlet
  5. Det er et supersødt kort, du har lavet.
    Jeg må da lige forbi din veninde.
    God søndag.

    SvarSlet
  6. Et sødt kort du har lavet, og din venindes er også flot, kigger lige forbi hendes blog.......

    SvarSlet
  7. Kære Pips ..

    dejligt kort du har lavet - har været over og kommentere hos hende :) .. dejlig sødan til dig

    SvarSlet
  8. Så lækkert et kort du har lavet og er meldt som fast læser hos veninden. Hun er virkelig dygtig.

    SvarSlet
  9. ihh super skønt kort du har lavet, tilde papir er jo så sødt og virkelig dygtig veninde du har har lige besøgt hende.

    SvarSlet
  10. Rigtig dejligt kort du har lavet : ) sikke en dygtig veninde du har man kan bestemt ikke se hun kun har været igang i 8 mdr : )
    Rigtig god aften

    SvarSlet
  11. Nej Dorthe, - det var 2 fra kassen.

    Jeg får stadig mail når der kommer kommentarer på min blog

    SvarSlet
  12. nydelig babykort :) herlige farger og flott oppsett:) ønsker den en videre fin påske:)

    SvarSlet
  13. Rigtig sødt babykort du har lavet, og super lækkert papir.
    Rigtig flotte kort din veninde laver, godt du kunne hjælpe hende igang:)

    SvarSlet
  14. super flot babykort du har lavet

    SvarSlet
  15. Smukke kort du og din veninde har lavet.
    God mandag.

    SvarSlet
  16. Super sødt kort du har lavet og nej hun er da bare en scrapsak... må da lige ind på hendes blog og kikke... Go mandag..

    SvarSlet
  17. Rigtig sødt kort du har lavet. Godt du kunne hjælpe din veninde med at lave en blog for så fine kort som hun laver så skal de da vises frem!

    SvarSlet