mandag den 23. april 2012

En hjemmelavet blomst og en udfordring.

I går eftermiddag havde jeg hyggeligt besøg af Bodil - hun skulle lige kigge på lidt papir og charms.
Men uha vi fik fundet meget i gemmerne som jeg egentlig havde "glemt" - bl.a. nogle af disse blomster med kaméer og nåle.
Så i aftes skulle der da laves et kort med en af blomsterne.
Det blev sådan: Motivet er fra Pion, papirer fra en Tilda blok, nåle fra netto, bånd fra Hobbygården og metalhjørne (der har fået gesso) fra WildOrchid .


Sidste gang vi var i scrapklub havde en af de andre en lille udfordring med til chicks og mig - vi skulle til næste gang bruge et kompresbind på et eller andet projekt. (jeg sætter grænsen ved hygiejnebind - så nu skal I ikke få gode ideer *griner*)
Det blev for mit vedkommende til dette kort. Jeg har brugt et stykke som baggrund og det jeg klippede af har jeg trukket igennem en Bryllupskage charm så det blev en lille sløjfe.
Den fine udstansede ramme har Henriette lavet til mig (akas søde datter) Tak Henriette - jeg har heldigvis en del af dem endnu! Stemplet er et af dem jeg fik lavet i Malaysia for snart 2 år siden.

Tak for besøg og dejlige kommentarer - og jeg håber I får en god start på en ny uge.
Knus

21 kommentarer:

  1. Så fine kort - med ting fra lageret !
    Dit nederste kort slår jo alt - så efter at hele familien har været samlet omkring computeren, er vi enige om, at det kort er det allerflotteste.
    Henriettes smil går fra øre til øre, og hun er meget stolt. Ja, det er jo næsten hende der har lavet kortet - føler hun....haha.
    Ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  2. Hold fest nogle søde kort, jeg er især helt vild med det nederste. Den ramme er bare så sød så sød så sød. Må finde ud af hvad det er for en og smide den må min vildtvoksende ønskeliste.
    Hmm sad ellers og kikkede efter et hygiejnebind *her skal der være en smiley, der ruller rundt af grin*

    Rigtig god mandag til dig.

    Knus

    SvarSlet
  3. Wauooo så flotte kort. Tænk sig at kunne lave dem af rester.

    SvarSlet
  4. 2 Flotte kort og ja har vi ikke alle noget i gemmerne som vi har glemt... hi hi

    SvarSlet
  5. Super flotte kort du har fået lavet af "rester" - det kan være man skulle få ryddet op i gemmerne og se hvad man egentlig har liggende.

    SvarSlet
  6. Superflotte kort - ja, det er utroligt, hvad man har i gemmerne af fine ting og sager.
    Det var da ellers lidt af en udfordring du har fået, men jeg synes nu, du slap fint om ved det ;)

    SvarSlet
  7. lækker kort... hvad man dog ikke kan bruge af ting man finder i hjemmet

    SvarSlet
  8. heh heh nåå sætter du grænsen ved HYG bind..griner tænk der forstår jeg ikke ??? griner.. fint kort med sager fra gemmerne... det har jeg osse brugt idag !

    SvarSlet
  9. Rigtig flotte kort......

    SvarSlet
  10. For pokker Pips.... Der blev jeg da vågen. Men er lettet over du trods alt, har den slags grænser =D
    Fine kort. Og så det lange.. fordi der endnu engang blev brugt fra gemmerne =D

    SvarSlet
  11. Igen skønne kort... godt man er en samler, ikke;-)
    God mandag

    SvarSlet
  12. Flotte kort Pips, og den blomst med came havde jeg også en af, og gik og værnede om, men til sidst havnede den på forsiden af mit sommerfuglealbum, mon ikke man selv kan lave sådan nogle? knus morkaren.

    SvarSlet
  13. Super flotte kort. Utroligt hvad der er i gemmerne.

    God dag til dig

    SvarSlet
  14. Nydelig:)
    Så mye lekkert du har laget siden sist :)
    Wooow du er så kreativ og flink.
    Klem Connie

    SvarSlet
  15. Jamen igen skønne kort fra dig. Ja det er sjovt og finde ting frem fra gemmeren:-)
    Anja

    SvarSlet
  16. 2 fine, skønne kort fra dig igen.
    Ja, du har mange fine ting i dine gemmer :o))

    SvarSlet
  17. Hvor er det godt med sådanne skatte i gemmerne! Rigtig flotte kort.

    SvarSlet
  18. Rigtig flotte kort du har lavet med Henriettes hjælp griner... Det er godt at få besøg og få roddet lidt i gemmerne, det er de utroligste ting man kan finde

    SvarSlet
  19. waw for nogle smukke kort, hvad du ikke har, er ikke vær at skrive hjem om, ha ha.
    flotte begge to, men min farvorit er også bryllupskortet.
    Og endnu en gang tillykke, spændende om det bliver en anden stil, vi skal se i fremtiden, nu du får nu inspiration, smiler
    knus

    SvarSlet
  20. wow så flotte kort :) det nederste ble min favoritt denne gangen :):) råflott var det :)

    SvarSlet