søndag den 15. april 2012

DT bidrag til Card and Scrap.

Så er der igen en ny udfordring ude inde på Card and Scrap bloggen.
Denne gang er udfordringen
BRUG BLOMSTER!
og denne gang fik jeg lyst til at forsøge mig med et Påske ophæng.
Vi i DT har igen brugt bånd fra den ene af månedens sponsorer
og mit ophæng kom til at se sådan ud:


Jeg har brugt et halvt pap æg 



Den store prisme synes jeg er så fin :) - den måtte jeg bare bruge her.

Vore 2 dejlige sponsorer til denne udfordring er:


og

Smut ind på Card and Scrap og se de andre bidrag fra DT pigerne - og lad dig inspirere til at deltage i udfordringen.
God Søndag
Knus

16 kommentarer:

  1. Hvor er det bare et fantastisk ophæng, så smukt

    SvarSlet
  2. århhh søødt, det er da bare et skønt ophæng. ihhh jeg må ind og se mere og deltage..

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare et sødt ophæng du har lavet...

    Jeg har lavet en taske jeg tænkte jeg ville deltage med, men blev i tvivl om det kun var kort.. men så kan jeg jo godt prøve at se om jeg kan finde ud af at deltage ...

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare sødt! :)

    SvarSlet
  5. Hold op hvor er det sødt, virkelig fint.... jeg elsker prismer...

    SvarSlet
  6. Virkelig fint, men Dorthe, jeg skal fortælle dig noget, påsken er slut haha

    SvarSlet
  7. lækkert ophæng den skal da liftes.

    SvarSlet
  8. Super,super flot som altid.
    Jo da - jeg har masser af tid i dag, skal først holde fødselsdag på lørdag, der kom lidt på tværs i går, så familie spisning blev flyttet en uge.

    SvarSlet
  9. Sikke da et fint påskeophæng.
    God søndag.

    SvarSlet
  10. Ih, hvor er det et skønt påskeophæng - og den prisme fuldender jo værket på en fantastisk måde - flot.

    SvarSlet
  11. Den er bare sååå super sød, først nu jeg så det var et halvt æg :)

    knussss♥

    SvarSlet
  12. Et meget flot ,elegant og kreativt ophæng, du har lavet

    SvarSlet
  13. Hvor er det bare et lækkert ophæng... så fint dekoreret
    God aften, knuss

    SvarSlet
  14. Det er et rigtig sødt ophæng med mange fine detaljer.
    God søndag aften.

    SvarSlet
  15. Nøjh hvor er det bare smukt Dorthe!

    SvarSlet