onsdag den 25. april 2012

2 måske bestillinger...

måske er de til egen kortkasse...?
Jeg har bestilling på 2 dåbskort til drenge - men da jeg også mangler dåbskort i min egen kortkasse ved jeg ikke helt hvad disse 2 er til.
Ihvertfald har jeg lavet disse - og flere andre kort i dag.
Og iiihh hvor har jeg hygget mig!


I morgen d. 26/4 sker der noget helt nyt på Inkido bloggen - så kig der forbi :)
Det er Agnieszka der har fundet på nye tiltag.
Mere om det i morgen.
Woot woot.....
God onsdag videre.
Knus.

17 kommentarer:

  1. Det er nogle rigtig søde dåbskort du har lavet og må da vist lige kikke forbi Inkido bloggen i morgen... Knus

    SvarSlet
  2. Det er nogle rigtig smukke dåbskort.

    SvarSlet
  3. Søde, søde dåbskort du har fået lavet - nu ved jeg da ikke lige om jeg kan vente til det bliver i morgen. Elsker Inkidos papirer.

    SvarSlet
  4. De er vel nok fine, og stemplet på det første er vel nok også fint og passende.
    Jeg kan altså ikke lide ikke at vide det hele......æv. Hvorfor skrev du også det ? Nu er jeg jo nysgerrig....

    SvarSlet
  5. De er rigtig søde begge kort - hvad enten det nu bliver til din egen kortkasse eller ej :D

    SvarSlet
  6. Søde baby-kort .. så sarte og fine i farverne :)

    Knus :)

    SvarSlet
  7. wow disse var nydelige :) du får lage to til så har du til deg selv og til de andre :)

    SvarSlet
  8. Nøøøjjj - hvor blev de fine dine 2 dåbskort, - dem kan jeg godt li.
    Vi ses i morgen aften

    SvarSlet
  9. Søde dåbskort, så nuttede...

    SvarSlet
  10. Tænk, jeg syntes jeg var inde og lægge en kommentar i eftermidags, nå det må jo været smuttet, og en god gerning kan ikke gørres for tit, dine babykort er så dejlige lyse og sarte i farverne, passer lige til en lille nyfødt. knus morkaren.

    SvarSlet
  11. Dorthe hvor får du det fra...
    så smukke dåbskort du har lavet, jeg regnede godt med, jeg skulle ind og se smukke kort, da du skrev, at du skulle i scraprummet, og du har ikke skuffet mig, nydelige:)

    SvarSlet
  12. århhh super dejligt kort og fint med navnet

    SvarSlet
  13. Supersøde babykort. Den punch på det nederste kort har jeg også lige investeret i - det er så flot...
    Spændende hvad der sker på Inkido bloggen i morgen - hvis jeg altså lige kan komme på nettet i morgen :)

    SvarSlet
  14. De er rigtig søde de dåbskort. Søddt billede der er på

    SvarSlet
  15. De dåbskort er bare så søde. De skal nok vække lykke.
    Du må have en god dag.
    Knus

    SvarSlet