tirsdag den 13. marts 2012

Spellbinders kors - der var på vej i glemmebogen..

Men i aftes da jeg havde besøg af Mona (Fru Brogaard) kom jeg lige pludselig i tanke om dem igen.
Det er altså IKKE fordi Mona er specielt religiøs - thihi.
 Men så skulle der da laves et kort.
 Og her til morgen lavede jeg så endnu et. 
Begge kort er ret neutrale og kan vel bruges til både pige og dreng. Og sørme .... så fik jeg da startet lidt på Konfirmationskortene til mine ret slunkne kortkasser.
Selvfølgelig har jeg igen brugt mine nye stempler - er SÅ glad for jeg fandt dem! - Og da jeg kan forstå der er mange der leder efter dem, synes jeg jo pludselig det er en endnu bedre handel jeg fik gjort der :)
Hav en skøn tirsdag.
Kram

23 kommentarer:

  1. 2 helt utrolig søde konfirmationskort... og ja nogen gange går ens ting lidt i glemmebogen... så dejligt med scrappegæster.. hi hi..

    SvarSlet
  2. Sikke nogen søde kort, de kors er bare rigtig søde, måske man skulle skrive på ønskelisten, der er jo et par tomme pladser efter i lørdags.
    Du må have en rigtig god dag.
    Knus

    SvarSlet
  3. Flotte konfirmations kort og skønt at genfinde sine ting, så er det næsten som at få nyt : )
    Vi er rigtig mange der gerne ville have fingere i de stempler ; ) så nyd du det bare at de lægger hjemme hos dig *G*
    Rigtig god dag.

    SvarSlet
  4. Rigtig flotte konfirmationskort du har lavet - de Spellbinder kors er godt nok også fine, måske de skal på ønskelisten, når man nu ikke kan skaffe stemplerne ;0) (jeg har nu et rundt sæt med "god jul" og et enkelt stempel med "Tillykke med dagen", så jeg er vist ikke at beklage, men alligevel... tihi)
    Kan du ha' en god dag.

    SvarSlet
  5. Rigtig søde kort du har fået lavet, og de stempler er da skønne, kan godt forstå de er så eftertragtede.

    SvarSlet
  6. Super flotte konfirmationskort. Og stemplerne er skønne. Godt du fandt dem.

    SvarSlet
  7. Rigtig søde kort - og det er da dejligt lige at komme i tanke om noget der var gået i glemmebogen - det er jo som at få nyt igen....

    SvarSlet
  8. Elegante konfirmationskort. Jeg har ikke set det spellbinderkors før. Ja, hovér du bare =D med de stempler, jeg er kun sk... misundelig =D

    SvarSlet
  9. Sødr kort, var det ikke Peter Plys der sagde: det gode ved at være et rodehoved, er at man hele tiden finder noget man havde glemt man havde. knus morkaren.

    SvarSlet
  10. Så fine kort :)
    Herlig dies du du har brukt.
    Diesene jeg her er brukt er fra Marianne Design.Fint at du spør når det er noe du lurer på, jeg er ikke flinkt til skrive hva jeg bruker.
    Ha en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlet
  11. For pokker de er da bare skide flotte.

    SvarSlet
  12. GODT, det ikke er mig der har fået de nye stempler, phmpffff....

    Håber du forstår min humor:)
    Skønne kort - der da sagtens kan bruges til både piger og drenge.

    SvarSlet
  13. Ja, de kors er det lang tid siden jeg har set, bortset fra dem du engang gav mig. (Har lidt endnu)
    Superfine kort til både han(hun-konfirmander...
    Og jeg har da osse de stempler...æhbæh...ellers skulle du jo have afleveret dit ene sæt her, ikke ? De er bare så gode at have.

    SvarSlet
  14. Wauw nogle flotte kort og den spellbinder die er bare rigtig lækker ;o)

    SvarSlet
  15. waw waw waw hvor er de bare smukke, jeg vil gerne købe alle de ting du har brugt, du kender adressen og jeg dit kontonr, HAHA

    Hver gang jeg tror, at nu mangler jeg kun en 10-20 ting på min ønskeseddel, så går der en uge og så er det ikke til at overskue hvad der skal stå først på listen, smiler

    SvarSlet
  16. De er super flotte og elegante dine kort.Jeg kan rigtig godt lide kanterne på begge kort er de fra Memory Box?

    God tirsdag aften.

    SvarSlet
  17. Skønne konfirmations kort... så lækre kanter du har lavet. Ha en fin aften, knuss

    SvarSlet
  18. Lækre konfirmationskort du har lavet dig der ....

    SvarSlet
  19. Super flotte konfirmationskort, og dejligt at finde anvendelse for noget som har været gemt væk...(kender det alt for godt)

    SvarSlet
  20. Flotte konfirmasjonskort. Utrulig hva en finner når en graver litt ned i bokser og korger :)

    SvarSlet
  21. Super flotte konfirmationskort :)

    SvarSlet
  22. Wau nogle flotte kort og jeg bliver nød til, at eje de spellebinders og dem kan jeg finde, men jeg bliver også nød til, at eje stemplerne, kan du hjælpe med hvor de er købt eller hvad de hedder?
    Hilsen Winni
    kewi@mail.dk

    SvarSlet