lørdag den 17. marts 2012

Solskinssmil.

I går da jeg havde besøg af Mona fik Vi faktisk lavet andet end at snakke og drikke kaffe - hehee.
Jeg lavede bl.a. dette LO med min mellemste niece.
Jeg har altid frygteligt svært ved at hitte på en titel til de LO jeg laver, og journaling laver jeg stort set aldrig.
Her var det Ninnas smilende ansigt - med tårer i øjnene der gav mig titlen - efter et godt stykke tid *G*.
Hvordan finder I på titel?
Papiret jeg har brugt er fra Inkido.
 Den store blomst er fra Prima, den lille resin blomst og metalrammen har jeg købt via Ebay. Og bregnebladene (en STOR favorit) er fra Dusty Attic, dem har jeg farvet med distress ink.
 En lille "klokkeblomst" blev der også fundet plads til.
 Bogstaverne er også fra Prima. Og perlerne er købt via Ebay, dem har jeg haft liggende i evigheder og har haft mega svært ved at få dem brugt ... Men herpå virkede de "Rigtigt" - Kender I det?
 Og et kort fik jeg skam også lavet i går. Jeg fik nemlig min nye Marianne die med posten i går :) .
Den har jeg forelsket mig i på Connies blog - hun laver de skønneste kort med den die (og flere)
Vi nåede skam også en travetur med min hyperaktive vovse *G* - Og så var vi rundt i samtlige byens genbrugsbutikker. Jeg fik købt en del pap æg - så nu er der noget at dekorere, samt nogle ret fine perlesnore i både sort og råhvid. 
Og så var vi forbi blomsterhandleren efter grønt tråd til "spiraler" som dem jeg har brugt blomsterstilken til på kortet herover.
Og så fik vi en monsterstor flødekage til kaffen *griner* - Det trængte vi til. Ha ha.
---
Rigtig God Weekend til Jer alle. Tusind Tak for besøg og søde kommentarer. 
Kram.

15 kommentarer:

  1. Så sødt et LO - og billede :)
    Tja hvordan finder jeg på titlen ??...faktisk er den tit en del af journalingen - altså de tre-fire første ord. Men jeg har næsten aldrig svært ved at finde på en titel - og heller ikke journaling. Måske er det fordi jeg er et "ord-menneske" *G*

    SvarSlet
  2. waw Dorthe, hvor er det flot, super-super-super detaljer:) Godt billede, overskriften er da perfekt:)
    Jeg skulle måske til at kikke lidt i genbrugforretningerne her i byen
    God Lørdag:)
    knus

    SvarSlet
  3. Flott LO til eit herlig bilde.
    Og som alltid mange spennande detaljer på det du lager. Likte godt den perleramma rundt bilde.
    God helg til deg :)

    SvarSlet
  4. Rigtig flot LO og et fint kort, jeg kan også godt bruge rigtig lang tid på at finde på en titel, synes også det er svært

    SvarSlet
  5. Superflot lo du har lavet - og et rigtig flot kort.
    Jeg syns heller ikke altid det er let at finde på en overskrift. Journaling bruger jeg heller ikke ret tit, og det er som regel kun ganske få ord. Jeg kan egentlig også bedst li' at lade billedet tale for sig selv

    SvarSlet
  6. ♥super smuk, som altid♥

    knusss♥

    SvarSlet
  7. Super flot layout og kort.

    SvarSlet
  8. Rigtig flot og sødt layout.
    Er det rigtig hønsenet?

    SvarSlet
  9. Lækkert layout. Det passede jo perfekt med de perler.
    Jeg har ikke de store problemer med at finde på en titel, men journaling, det er jeg ret dårlig til.
    Lækker die du har købt, glæder mig til at se du får den brugt på flere kort
    God weekend

    SvarSlet
  10. Nydelig Lo og herlig kort.
    Gratulerer med ny dies:)
    Den er bare så lekker.
    Klem Connie

    SvarSlet
  11. Super flot LO. Et skønt billede af din niece. Kortet er også flot.

    SvarSlet
  12. Kært LO, og meget sødt kort. knus morkaren.

    SvarSlet
  13. Flot LO og super sødt kort .. din nye die er da bare vidunderlig .. hmmm ... nyt behov er vist skabt her nu .. :)

    Fortsat god weekend..

    KNUS :)

    SvarSlet
  14. Rigtig sødt layout og med en fin titel.
    Jeg kan godt huske jeg havde svært ved at finde på titler - dengang i gamle dage, da jeg fik lavet layouts......
    Smukt kort også.
    Og så er det jo fint, at du spiser kage efter sådan en travetur. Du kunne jo gå hen og tabe dig...haha.
    God weekend herfra.

    SvarSlet
  15. Smukt LO - er vild med dit mix af perler, blomster mm.
    Med hensyn til titler så bruger jeg nogen gange ordsprog, sangtekster el. lign. Jeg har også i perioder samlet på gode "overskrifter" - altså haft et lille hæfte hvor jeg skrev op når jeg så en god overskrift !

    SvarSlet