søndag den 18. marts 2012

Så er det snart påske.

Og jeg er blevet spurgt om jeg kunne lave et par påskeæg, gerne i gule farver.
Så nu har jeg gennem nogle uger gået og kigget efter pap æg i butikkerne - og fandt dem så endelig i søndags i Brugsen.
I fredags var jeg rundt i genbrugsbutikkerne - og der er æggene altså en del billigere - så ved I det :)
Og nu har jeg lidt på lager.
Tilbage til de bestilte æg.
Jeg malede æggene - først med gesso - og derefter mixede jeg nogle gullige farver.
Det ene æg er holdt i gult, hvidt og grønt som I kan se.


 Det andet blev gult, lyserødt og brunt. 

Nu håber jeg så bare de falder i god jord når jeg skal aflevere dem tirsdag.
---
Jeg har også blogget et LO på Inkido bloggen i dag :)

Rigtig god søndag derude. Jeg skal i gang med lidt flere fødselsdagskort til kortgrupperne.
Knus.

19 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet flotte, skal da vist på udkig efter æg en af dagene. Rigtig god week end

    SvarSlet
  2. De er fantastisk nydelige disse eggene dine.

    SvarSlet
  3. Wow, de er flotte!!!
    Det er efterhånden længe siden, at jeg har været i genbrugsbutikker, så måske jeg skulle se om jeg kan nå et smut igennem vores 3 genbrugser i ugens løb. Jeg vil da også lave mig et æg.

    Hi ... den der die, du viste kort med i går .. ja, den kom jeg så lige til at bestille hos Gitte .. gg.. :)

    God søndag og knus :)

    SvarSlet
  4. Vilka underbara ägg!!
    Ha det gott..

    SvarSlet
  5. Fantastiske elegante og smukke æg. Forsat god søndag

    SvarSlet
  6. Hvor er de bare super flotte - de skal nok falde i go' jord :)

    SvarSlet
  7. Super smukke og så nydeligt pyntet.
    Ha en fin søndag, knus

    SvarSlet
  8. De er mega flotte. Dem der skal have de æg kan da bare blive glade
    God søndag

    SvarSlet
  9. Rigtig flotte æg du har lavet : ) bestemt er de meget billiger i genbrugs butikker, endnu har jeg ikke haft brug for det, mine unger har fået hvert år af alle mulige og jeg har gemt dem alle, en stor sort affaldsæk med påske æg i alle størrelser tihi... Så jeg har nok at lave af foreløbig : )
    Rigtig god søndag : )

    SvarSlet
  10. De er så flotte de æg, de kan da kun falde i god jord:)Hvor har du pynter fint, Dorthe.

    Ja jeg fandt lige på de blomster på mine konfirmationskort, er blevet helt pjatte med dem, hi hi

    Rigtig god søndag:)
    knus

    SvarSlet
  11. Sikke nogle smukke æg.
    God søndag.

    SvarSlet
  12. Skønne påske æg..
    Det kan godt svare sig at gå i genbrugs butikker hvis man har nogen i nærheden...
    Det da et dejligt fund du har gjort dig :)

    SvarSlet
  13. Totalt lækre påskeæg.... så flotte

    SvarSlet
  14. Wauooo hvor er dine æg flotte.

    SvarSlet
  15. Aih, hvor er de æg blevet flotte. Lækkert med de store fede sløjfer.
    Men selvfølgelig kan du også lave æg...
    God rest-søndag.

    SvarSlet
  16. Total flotte påskeæg, jeg er meget imponeret, men det er da lige meget hvad du sætter dig til, så får du et fint resultat, jeg er også en af dem der har gemt påskeæg fra de tidligere år, så nu må jeg se om jeg kan lave nogle lige så flotte som dine, til mine to voksne piger, for de har i mange år, kommet hjem med påskeæg til mig så nu kan jeg gøre gengæld. Mange scraphilsner fra Annelise K. Skive

    SvarSlet
  17. De er sindsygt flotte - jeg er vildt misundelig på modtagerne :)

    SvarSlet
  18. ÅÅÅÅ to nydelige påske egg.
    Så herlig pyntet.
    Klem Connie

    SvarSlet
  19. Det er et flotte æg i dejlige forårs farver.
    Tim Holtz kurset linker jeg til i mit indlæg..

    SvarSlet