fredag den 16. marts 2012

Omsider et LO igen.

I aftes i Scrapclubben fik jeg omsider lavet et LO igen, det er langt over en måned siden jeg lavede et sidst.
Jeg kan ikke huske hvor papiret er fra - men det har de smukkest blå/rødlige/brunlige farver som man desværre bare slet ikke kan se på billederne her.
Billederne er af Patrick da han var omkring 7 år. 

 Blomsten er fra Prima.
 Disse metal"hjørner" er jeg næsten sikker på jeg engang har købt hos Korthobby.no
 Titlen er et chipboard jeg har malet med gesso - og derefter stemplet lidt på hist og her.
Og de fine dimser jeg har sat over og under det store billede er fra Dusty Attic - de er farvet lidt med Walnut Stain distress ink.
 I dag er det også tid for endnu en fødselsdag i kortgruppe 4 - denne gang er det Ingejc - og til hende lavede jeg dette kort:
Jeg har haft Scrapperbesøg hele dagen i dag - så der er også lidt at vise Jer i morgen - hihi.
Hav en herlig fredag aften - og en skøn Weekend.
Knus.

14 kommentarer:

  1. Flot lo. Man kan godt se det lækre papir på detalje billederne. Mange dejlige detaljer.
    Kortet til Inge er sødt, med en kanon møster bort
    God weekend

    SvarSlet
  2. Nydelig LO og herlig kort.
    Så lekkert, og nydelig pyntet :)
    Klem Connie

    SvarSlet
  3. Flot LO - og med så mange fine detaljer.
    Ha' osse en rigtig skøn weekend :)

    SvarSlet
  4. Skønt LO du har lavet - kortet til Inge er også rigtig fin.
    God weekend.

    SvarSlet
  5. Wow, så lekkert.
    Du er så flink med de små detaljene.
    Nydelig pyntet alt sammen.

    SvarSlet
  6. Superflot lo med mange overlækre detaljer - og et flot kort til Inge

    SvarSlet
  7. Rigtig flot layout. Og lækkert kort.

    SvarSlet
  8. Superfint layout med søde detaljer.
    Du må have en god weekend.

    SvarSlet
  9. Dejligt LO og sødt kort .. Mange fine detaljer som altid :)

    Rigtig god weekend.

    Knus :)

    SvarSlet
  10. Super flot layout med en masse søde detaljer på :o) Fødselsdagskortet til Inge er også super flot :) Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  11. Dejligt layout af din "lille dreng", og hvor er det godt at du har fået D-rings-album....
    Smukt kort, og sikke en fin kant ind mod midten. Ser da vist ny ud !

    Din karussel er pakket i en kasse - og E. siger, at det er utroligt at vi har kunne leve uden sådan et stavær før....hæhæ. Men nu dukker det først op i løbet af sommeren...og jeg glæder mig til at indrette.
    God weekend.

    SvarSlet
  12. Flot LO, med din søde dreng, og det kort er da bare så fint. knus morkaren.

    SvarSlet
  13. Rigtig lækkert LO og sødt kort.. Knus

    SvarSlet
  14. Hvor er det et smukt Lo, super skønne detaljer og billeder:)
    Også kanon flot kort du har lavet til Inge:)
    knus

    SvarSlet