torsdag den 8. marts 2012

Ny papirvogn - jubiiii... og et fødselsdagskort

I formiddag var jeg i Esbjerg og hente min nye papirvogn -
uuuhhh hvor lækkert at jeg nu har plads til alle mine papirer i en vogn.
Og så var det smadder hyggeligt at besøge Dorthe - Vi fik rigtig knevret og drukket kaffe .. hihi.
Min "gamle" vogn smed jeg til salg i Køb og salg gruppen på Facebook - og der gik 2 minutter så var den solgt :) 
 Og så er det i dag at den første fra Kortgruppe 4 på Scrapsisters har fødselsdag - og Jette skulle jo have et kort (i god tid - hehe) - Hun fik dette kort fra mig.

I morgen er det så tid for det første fødselsdagskort i Fødselsdagsgruppe 2.
Knus fra mig.

16 kommentarer:

  1. Ret sødt kort du har lavet til Jette, og så den papirvogn, hvor for man fat i sådan en? bare tanken om at kunne sortere sit papir et sted, ville være skønt. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Sikke lige en lækker papirvogn du har anskaffet dig der - hvem der bare havde plads til sådan en.
    Skønt kort du har lavet til Jette - hvor mange fødselsdagsgrupper er du egentlig med i? For du er jo også med i gr. 2, ved jeg - jøsses du må ha' travlt....

    SvarSlet
  3. Wow.. en sånn vogn skulle jeg også hatt. Heldige du !
    Koselig kort, foressten.

    SvarSlet
  4. Rigtig skøn papirvogn. Super flot kort.

    SvarSlet
  5. Den skal du nok blive rigtig glad for!! Jeg har en næsten magen til og jeg er rigtig glad for den..
    Det gør det dejlig overskueligt at bladre igennem sit papir og overskue hvor hvad sådan ca er...

    Dejligt med sådan et hygge kaffe sludre besøg :)

    flot kort du har fået lavet også :)

    SvarSlet
  6. vil også ha sådan en vogn hehe

    super smuk kort ♥
    knusss

    SvarSlet
  7. Yndigt kort, som sædvanligt med skønne farver. Tillykke med vognen - det er da en lækker ny ting.
    Vi ses på convention:)

    SvarSlet
  8. Rigtig fint kort og lækker vogn.

    SvarSlet
  9. Skønt fødselsdagskort : ) fed vogn, nu har du plads ( så længe det vare ) *G* pas nu på til convention , du behøver ikke fylde den op lige nu : )

    Rigtig god weekend gid det var mig : )

    SvarSlet
  10. Tusind tak for hilsnen i dit flotte kort og på min blog.
    waw en praktisk papirvogn:) du har da et par stykker, hi hi.
    Jeg spurgte dig i går om du havde se nogle kors til en rimelig pris, jeg fandt nogle i dag 1,75 kr pr stk.

    SvarSlet
  11. Flot kort du har lavet til Jette, og tillykke med "papirkøretøjet"

    SvarSlet
  12. Lækker vogn du har fået, og super flot kort ... lidt bisset at sende det så tidligt *gggg*

    SvarSlet
  13. Flot kort du har lavet til Jette, og hvor er du "OND" at sende i så god tid =D
    Lækkert med sådan en papirvogn, men hvad gør du når den er fyldt op ? Udbygger med en etage mere =D

    SvarSlet
  14. Et nydeligt kort med et sødt motiv... og sikke en skøn vogn:-)
    God weekend, knuss

    SvarSlet
  15. Du har da fået fyldt din nye papirvogn ret godt op allerede...sku' du ikke ha' haft to tror du ?? *G*
    Smukt kort du har lavet :)

    SvarSlet
  16. ligesom flere af de andre er jeg vild med din nye vogn - vil du fortælle hvor man kan få fat i sådan een - eller lign. Jeg har et hjemmelavet system der ikke ikke rigtig virker.

    Rigtig sødt kort du har lavet

    SvarSlet