søndag den 11. marts 2012

Leg med nye indkøb.

Jeg startede min søndag med at sætte mount på mine nye stempler.
Til alle Jer der har spurgt hvor jeg fandt dem .... ja altså - det var også ret tilfældigt. Jeg stod og talte med Signe (kusine) - og hun havde købt et ark af de fede stempler - hun kunne så lige udpege hvem det var der solgte dem - og så gik jeg over og spurgte om hun tilfældigvis havde flere med. Og det havde hun heldigvis - og nu har jeg ENDELIG 2 sæt af de smukke stempler - det var gårsdagens bedste køb for mig. TAK Signe!!
Og så legede jeg lidt med mine nye indkøb - elsker de spellbinders jeg fik købt - de er da for lækre!
Og lidt heldig må man da være - heheeee ... da jeg forleden var hos Dorthe og hente min papirvogn, (Som jeg iøvrigt købte "brugt" og privat - til Jer der har spurgt om det *G*) havde hun lige nogle punch hun gerne ville sælge - og det var bl.a. 2 størrelser af den ovale jeg har brugt til stemplet her. Og det ser sørme ud til at begge størrelser passer ret godt til lige det ark stempler. Jow Jow.
I dag skal jeg også have lavet et par fødselsdagskort til de næste 2 fødselarer i henholdsvis gruppe 2 og 4 :) - så kan jeg få leget endnu mere med de nye ting - jaah!
God søndag til Jer.
Knus.

17 kommentarer:

  1. Nydelig kort med herlig dies og bilde.
    Klem Connie

    SvarSlet
  2. Super lækkert... et sødt stempel og så fint med spellbinder rammen. Ha en god søndag

    SvarSlet
  3. Sikke en energi du har og super sødt kort du har fået lavet... ja jeg sidde her ved pc'en og har lige blogget... men er møg træt så blir nok kun til kik på min indkøb og i den store kasse fra dig... hi hi... Klem

    SvarSlet
  4. Lækkert kort, med lækker die. Hvor er det ærgeligt med de stempelaftryk. Jeg så lige en lysning forude. De er jo bare så flotte, og folk vil bare ikke af med dem =D
    God søndag

    SvarSlet
  5. Rigtig sødt kort.
    De stempler er bare for søde :-)

    SvarSlet
  6. Rigtig søde stempler. Flot kort.

    SvarSlet
  7. Rigtig flot kort og er jeg vild med det stempel, lidt misundelig :)
    Rigtig god billede, et du har købt eller hentet på nettet?

    SvarSlet
  8. Super lækkert kort, fed die og det stempel er da bare must have

    SvarSlet
  9. Flot Pips, og den spellbinder har jeg også (var heldig at købe den og tre mere lidt brugt) den er meget smuk. knus morkaren.

    SvarSlet
  10. Smukt kort - og godt du er kommet igang med alt det nye. Det skulle jo nødig ligge og samle støv *G*

    SvarSlet
  11. Sikke et flot kort, kan godt forstå du er vild med de stempler...

    SvarSlet
  12. Sikken et fint kort og vi nåede jo kun lige at hilse før du blev "smidt ud" ;O)

    SvarSlet
  13. Ja, det er en skam, at man ikke kan få de stempler hele tiden, men det er måske derfor, de er så attraktive, hihi.
    Den die er godt nok også skøn- et nyt ønske opstod - flot kort i øvrigt.

    SvarSlet
  14. Tak for sidst. Det var som sædvanligt hyggeligt at møde dig. Og selvfølgelig skulle du straks afprøve alle dine nye ting...og det er jo mange...haha.
    Fint du fik fat i de stempler - ærgerligt jeg ikke så det, for jeg kender en der gerne vil have.
    God ny uge til dig.

    SvarSlet
  15. Hej Dorthe

    Sikke du har fået handlet og sikke
    et flot kort. De stempler må du vist hellere tage med til vores scrapaften! De er utrolig flotte.

    Jeg er helt vild med dit kort.

    Knus Bente, Vandel

    SvarSlet
  16. Hei igjen!
    Hjørne deisen er ikke helt ny.
    Men den er super fin og kan brukes på mange måter. Trenger ikke klippe for å få ut den. Selges i pakke med to i.
    Ønsker deg en fin uke og takker for mage fine ord i bloggen min.
    Klem Connie

    SvarSlet
  17. Nej teksten er lavet på pc også hjerterne:)

    SvarSlet