torsdag den 1. marts 2012

Kassen er pakket...

for nu er der nemlig trukket en vinder.........
-
-
-
-
-
-
Da Patrick kom hjem fra skole blev han overfaldet med en skål med små sedler - og besked om at trække en vinder.
Hi hi hi hi
-
-
-
-


Kassen skal med mig til Middelfart næste lørdag kan jeg se :)
-
-
-
-
-
For Vinderen blev ..........
-
-
-
-
TAAA DAAAAA
-
-
-
-
-
May Britt - vil du sende mig et bette pip - bare så jeg ved du er klar over du har vundet :)
Jeg ved jo Vi ses i Middelfart næste Lørdag - og du skal så ikke gå tomhændet hjem nu - :)
Tillykke med gevinsten.
Knus.

9 kommentarer:

  1. Stort TILLYKKE til May Britt. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Ej hvor dejligt... sikke en dejlig dag det blev og tak til MorKaren for tippet... hi hi... glæder mig til både at se dig Dorthe IRL og ikke mindst til en lækker Candy... tusind tak...

    SvarSlet
  3. Et stort tillykke til May Britt.

    Stakkels Patrick, sådan at blive overfaldet lige da han kom hjem fra skole;-)
    Mvh. Karin

    SvarSlet
  4. Tillykke til May Britt - den heldige pige.
    Og tak fordi du tænker på os, når du rydder op...

    SvarSlet
  5. Jeg vil også sige tillykke til May Britt, jeg havde håbet til det sidste, at det var mig der skulle scrappe med de lækker sager, men men tak fordi jeg fik chancen.:-))
    Mvh. Jane

    SvarSlet
  6. Tillykke May Britt, heldige asen =D

    SvarSlet
  7. Stort tillykke til Maybritt.

    SvarSlet
  8. Til Lykke May Britt...
    Dejligt dey også blev din tur...
    God fornøjelse med gevinsten og i Middelfart =0)
    Og tak til Dorthe for at gi' os chancen...
    God week-end...lige om lidt...

    SvarSlet
  9. Stort tillykke til May Britt - spændende at komme i gang med at kigge på alle de herligheder ;0)

    SvarSlet