søndag den 25. marts 2012

Fuglekvidr ... ehmm...?

Hvordan staver man til kvidr? *Griner* (mærkeligt ord)
Nå men alt andet lige ... så sad jeg klokken ret så tidligt i morges og rodede lidt rundt på Pinterest. Der faldt jeg over et smukt kort med en fugl og noget ternet papir - og så måtte jeg altså bare til scrapbordet.
Sjovt hvad man nogle gange kan lade sig inspirere af :)
Det kom der så de følgende 2 kort ud af. Motiverne er af de SUPERLÆKRE - Made by Janet digiting der kan købes på Etsy. Jeg er VILD med hendes ting!
 Jeg bliver mere og mere glad for gult - sjovt nok ... mon det er foråret der spiller lidt ind?
Ihvertfald blev det ene kort gult og lilla.
 Forleden dag bagte jeg Norske Skolebrød... uhmmmm...!! Kender I dem?
De forsvandt dog ret hurtigt de fleste af dem - sammen med min knægt og hans kammerat på vej mod weekend i det sdr. jyske - haha.
God Søndag til Jer.
Knus 

17 kommentarer:

  1. Dejligt med sådan en energi fra morgen stunden : )
    Jeg sidder stadig over kaffen, jeg har så svært ved at gå over til sommertid. Skønne kort og især det første er da vildt smukt : )
    Nix kender ikke de boller, men de ser super lækre ud, hvad er der i dem ?
    Rigtig god søndag .

    SvarSlet
  2. Sikke nogen søde kort.
    altså det er ikke fair at vise hjemmebag!!!

    Rigtog god søndag til dig.

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogen dejlige kort - der er sådan rigtig forårsstemning over dem! :)
    Tænk er du virklig på Pinterest - det havde jeg slet ikke opdaget *G*
    Det dér med gult - bryder mig normalt ikke om farven, men den har da sneget sig ind på en del af de sidste ting jeg har lavet - og synes det nederste kort du har lavet er rigtig smukt med de gule og lilla farver. Så man har vel et standpunkt til man ta'r et nyt *G*

    SvarSlet
  4. Dejligt at blive inspireret og så er det dejligt man bare kan gå til scrapbordet og komme igang... det er nogle meget flotte kort og mums de brød ser bestemt lækre ud... Go søndag

    SvarSlet
  5. det kan næsten ikke blive mere forår - kortene giver den rette stemning. Bare flot. Forstår godt, at kagerne forsvandt som dug i solen...
    God søndeag.

    SvarSlet
  6. Sikke nogle skønne kort, og de boller ser dejlige ud, ikke noget at sige til de forsvandt. jeg får også masser af idere på pinterist, det er et dejligt sted at sidde og slappe af ved. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Rigtig skønne kort. De ser lækre ud de boller.
    God søndag.

    SvarSlet
  8. Skønne kort. Dejlige at kigge på, i dette herlige solskinsvejr.
    Det er unfair =D med de boller (som jeg ikkee kender) på bloggen. Jeg bliver jo sk... lækkersulten =D
    God søndag

    SvarSlet
  9. kvidr? *Griner" helt rigtigt heh heh og øjjj sikke flotte fuglekort de er da super

    SvarSlet
  10. Åh, hvor yndige fulgekvidr-kort!!
    Ja, jeg er også SÅÅÅ forelsket i alt fra Made by Janet ... og sjovt nok, så er jeg også blevet lidt lun på den gule farve for tiden.. der er afgjort forår i luften :)

    Fortsat god søndag :)

    SvarSlet
  11. Sikke 2 skønne kort du har fået lavet - og de boller ser da mums ud

    SvarSlet
  12. Det var da både nogle søde kort og nogle lækre boller =0) (savle)... nej dem kender jeg ikke... men måske ku' man komme til det...??? hvis du smider en opskrift på bloggen??? (fniiiis)
    Go' søndag aften

    SvarSlet
  13. Skønne forårskort med eller uden kvidr/kvidder ;-)
    De boller kender jeg ikke, men lækre ser de ud - mums - kan godt forstå de hurtigt fik ben at gå på.

    SvarSlet
  14. Hvor har du lavet nogle smukke kort, skønne detaljer, som altid;)
    Super lækker papir du har brugt som baggrund og nogle skønne farver, waw
    Nej dem kender jeg ikke, men det ser (savvvvvvvl) lækker ud, jeg kan slet ikke tåle at se dem, er jo holdt op med at ryge - så er temmelig lækkersulten:(
    knus

    SvarSlet
  15. De er rigtig flotte dine kort.
    Og mums de boller ser gode ud! Dem kender jeg ikke.

    SvarSlet
  16. super fine kort og mums de boller ser lækre ud

    SvarSlet
  17. De to kort er rigtige forårsbebudere, og de er vildt flotte, - og de skolebrød får ens tænder til at løbe i vand, er det ikke muligt at du frigiver opskriften, så vi er andre der kan smage dem. Mange scraphilsner fra Annelise K. Skive

    SvarSlet