onsdag den 14. marts 2012

Flere kort fra i går.

Jeg kunne ikke rigtig slippe legen med dies og punch i går, så det blev til endnu 3 kort.
Læg lige mærke til hvor LIDT blomster jeg har brugt (fniis)
Hjørnerne er lavet med Nellie Snellen die - den var jeg faktisk træt af jeg havde købt - for jeg troede den stansede hele hjørnet ud. Nu synes jeg den er fin.
Kalejdoskopet er en die fra Cheery Lynn, og den blå dims der er bag stemplet er en spellbinders.
 Da Mona var her forleden havde hun nye dies med hun ville vise mig - og så måtte der da lige trilles en enkelt barnevogn med hendes nye Marianne die.
Så er der brugt 2 forskellige spellbinders og igen Nellie Snellen hjørnet.
 Og her er hjørnerne fra Spellbinders, borten er en Martha Stewart punch - og de 2 runde bag stemplet er fra 2 forskellige spellbinders sæt.
Kanterne jeg brugte på konfirmationskortene i går (Karina) var på det øverste fra et sæt spellbinders - og på det nederste en die fra Memory box.
De memory box dies kunne nemt gå hen og blive nye favoritter :) de er fine - og skærer flot ud.
Hav en skøn onsdag.
Knus.

23 kommentarer:

  1. Rigtig smukke kort! - men var da ved at tro jeg var gået forkert...ingen BLOMSTER!! *G*
    Ha' en dejlig dag :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogle fine kort - det nellie hjørne er da bare flot, godt du fandt ud af, at det ikke var spild.
    Kan du ha' en god dag.

    SvarSlet
  3. Super flotte kort selv om du ikke har blomster på.

    SvarSlet
  4. Rigtig fine kort. Lækkert brug af dies.

    SvarSlet
  5. Sikke nogen smukke kort, sidder og savler over alle de lækre dies du har brugt. Åååhhh sikke en masse behov jeg fik her fra morgenstunden ... suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk .....

    SvarSlet
  6. Nydelig bruk av dies :)
    Så herlige alle sammen.
    Takker for mange hyggelig ord i bloggen min.
    Det varmer.
    Klem Connie

    SvarSlet
  7. Lækre, lækre dies du har brugt til flotte kort - de hjørnedies fra Nellie har jeg selv liggende og har faktisk aldrig brugt dem - skal måske revurderes

    SvarSlet
  8. Dejligt med nyt legetøj og du fik da også handlet lidt til Convention kan jeg se. TAK for de fine kort til OSH. =0)

    SvarSlet
  9. Lækre kort. De dies er da total fede. Blomsterne =D nå ja, vi ændrer os jo alle med tiden (her mangler jeg den smiley der vrider sig af grin) =D
    God dag

    SvarSlet
  10. Flotte kort, er vild med barnevognen, den er da dejlig...

    SvarSlet
  11. Fine kort, er vild med det første.
    Klem

    SvarSlet
  12. Smukke kort og den barnevogn så jeg godt hos Mona. Har da da ikke selv den ? Der må være sket en fejl...haha. Den er i hvert tilfælde sød.

    SvarSlet
  13. Nogen rigtig lækre kort du har lavet. Du har bare lige evnen til at finde de gode ting og sætte dem super flot sammen. Men igen... ingen blomster... er du sikker på at du er helt okay?

    SvarSlet
  14. Hvor er det bare nogle flotte kort du har lavet, så mange skønne detaljer:) Er vild med dit babykort, har godt set den smukke barnevogn fra Marianne design, mums:)
    Rigtig god onsdag:)

    SvarSlet
  15. Skønne kort du har lavet og de er så fine uden blomster;-) Ha en god aften, knuss

    SvarSlet
  16. Flotte kort Pips, ja jeg er også ret vild med den barnevogn. knus morkaren.

    SvarSlet
  17. Dejlige kort:-) Ja man kan nogen gange blive overrasket over et køb også alligevel ende med og blive glad for det.
    Anja

    SvarSlet
  18. flotte kort :) - dejlige udstansninger med den Die

    SvarSlet
  19. Det er nogle rigtigfine kort. Jeg er også rigtig vild med Memory Box dies.

    SvarSlet
  20. Super flotte kort :o) Det er nogle rigtig skønne die's du har brugt.

    SvarSlet
  21. Meget flotte kort du har lavet.

    SvarSlet
  22. Sikke en flok skønne kort! :)
    Ja de er lækre de dies fra memory Box, de er også en favorit her! :)
    Rigtig god weekend! :)

    SvarSlet