torsdag den 29. marts 2012

Et hjertekort og lidt om sommerfugle.

Jeg har som så ofte før startet dagen i mit scraprum. Jeg sad egentlig bare og nussede lidt rundt med forskelligt - og kunne ikke rigtig komme i gang... Men pludselig kom inspirationen til dette hjerteformede kort.
Sommerfuglen jeg har brugt er igen fra KarenMarie klip - og det fik mig til at tænke på et par spørgsmål om sommerfuglen jeg brugte på mit sidste kort.
Vivi - sommerfuglen er fra KarenMarie klip :) Og Mette .. du har ret - den er noget større end de sommerfugle der er på lacerarkene i dag.
 Jeg gik i mine gemmer - og fandt disse :) Lacerarkene er af ældre dato - og jeg er ret sikker på de ikke kan købes mere i den størrelse. De blå sommerfugle der også er store er som I kan se købt udstansede. Alle de løse sommerfugle er også købt stykvis for nogle år siden (undtaget den lysegrønne) - de er alle fra KarenMarie klip - og det er og bliver altså mine yndlingssommerfugle. Og det geniale er jo at de kan farves hvis man lige skal bruge en anden farve end de man har på lager.


Thea - osteklud er det klæde man bruger til at lægge mellem formen og ostemassen når man laver ost, for at osten ikke skal sætte sig fast i formen. Det er faktisk ligesom gaze - bare i et stort stykke, og derfor lækkert at bruge til "lag på lag" kort og LO.
Rigtig god torsdag derude.
Kram.

15 kommentarer:

  1. Skønt kort - hvor kan man købe osteklud?

    SvarSlet
  2. Rigtig skønt kort du har lavet

    SvarSlet
  3. Flot, flot kort, og ja det ser lækkert ud med osteklud
    God dag

    SvarSlet
  4. Sødt kort du lige klarede på morgenstunden, og sommerfugle er altid et hit, hvadenten det er fra "Karen Marie klip" eller andet. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Wow rigtig flot kort Pips! *ss*

    Knus Mie

    SvarSlet
  6. Rigtig flot hjertekort, kan du ikke sende lidt inspiration til mig, jeg trænger til det:) Går held dø på de bestillinger, hvor jeg ikke selv kan bestemme temaet:/

    SvarSlet
  7. Fint, fint hjertekort du har lavet. Den hjertedie er bare så skøn, og sommerfuglen ligeså.
    Jeg har kun et enkelt ark KM sommerfugle, måske de skal støves lidt af ;-)
    Det er dejligt at starte dagen i scraprummet, det samme gør jeg.
    Kan du ha' en fortsat god dag.

    SvarSlet
  8. det er et rigtigt skønt kort som altid. du laver nogle vildt flotte ting

    klem

    SvarSlet
  9. Supersødt hjertekort :) Sommerfuglene kender jeg godt og bruger dem også af og til. De er bare så fine :)

    Knus :)

    SvarSlet
  10. Superfint kort.
    De sommerfugle har jeg også brugt mange af, men har desværre ikke flere.

    SvarSlet
  11. Her var det mye fint og nytt igjen.
    Du er så kreativ og flink.
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlet