onsdag den 21. marts 2012

Et Fødselsdagskort og flere æg.

I går var der igen en fødselsdag i en af kortgrupperne.
Denne gang var det Meret i gruppe 2 der skulle have et kort, og til hende lavede jeg dette.

Og i går lavede jeg også nogle flere påskeæg.
Og da det gul/grønne/hvide var mest populært af de sidste jeg lavede - så valgte jeg at holde mig til de farver.
Jeg havde ikke ret mange påskeliljer tilbage fra WildOrchid - og jeg kunne jo ikke lige få nogen hjem nu og her. Ha Ha... Men så kunne jeg lige tøffe i genbrug og lure - og sørme om ikke de havde lysmanchetter med påskeliljer.
De eksisterer så hermed ikke mere, som lysmanchetter ihvertfald. :)
 2 store og et lille æg blev det til - og nu er jeg udgået for gult maling. 

Ønsker jer en herlig onsdag.
Knus.

18 kommentarer:

  1. Sødt kort.
    De er bare rigtig søde de æg og sommetider er man bare nødt til at være kreativ og helt ærligt hvad skal vi også med lysmanchetter, når det pynter mere på et æg?

    Du må have en super dag
    Knus

    SvarSlet
  2. Så sødt et kort... er lidt vild med den kant punch;-) Super søde pyntet påskeæg. Ha en god dag

    SvarSlet
  3. Flot detaljeret kort og søde æg også.
    Du må have en god onsdag.

    SvarSlet
  4. Åååå så nydelige egg :)
    Herlig kort med nydelig sommerfugl.
    Klem Connie

    SvarSlet
  5. Rigtig flot kort, og nogle super flotte æg...... lysmanchetter? æææhhh er det ikke scrapbooking tilbehør????

    SvarSlet
  6. Sødt kort. ÆV, kan se at du fik den punch, der var udsolgt for mig =D
    Super lækre æg, jeg håber da at du får dem solgt

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare nogle fine påskeæg. Påskeliljerne er meget bedre til "æggepynt" end lys manchetter ;o) KH 10na

    SvarSlet
  8. Dejligt kort, og superflotte æg, de lysmanchatter (er der stadig nogle der bruger dem) gør da god gavn som scrappynt. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Ej, hvor er de søde - det kunne også være en mor-barn-gave (ala mor-barn-buketter)

    SvarSlet
  10. Det er godt nok nogle fine æg - super god idé at bruge gamle lyskranse som pynt.
    Kortet er også fint - det er godt, jeg snart skal har et fra dig også :-)

    SvarSlet
  11. Super fine æg, og et smukt kort.

    SvarSlet
  12. Flot kort og skønne æg. Jeg ribber også diverse genbrugsforretninger for brugbare lyskranse (og bånd og blonder og...)

    SvarSlet
  13. Super flot kort og dejlige påskeæg !!

    SvarSlet
  14. Flotte flotte æg. Vil gerne prøve at lave et men kan ikke gennemskue hvordan man får beklædt ægget pænt.

    SvarSlet
  15. Sødt kort og rigtig fine påskeæg. De er så sarte og lækre i farverne :)

    Tak for din kommentar på min blog. Jeg har sprøjtet lidt goosebumbs tilfældigt på kortet - og selvom det ikke kan ses på fotoet, så får kortet en lidt "nupret" overflade, hvor der er sprøjtet. Jeg tror ikke, at jeg får brugt min Goosebumbs ret meget. Det var vist et af de der impulskøb, som man bare MÅ ha .. gg.. et fejlkøb fra min side .. men nu har jeg da sådan en flaske :)

    Ha' en god aften.

    Knus :)

    SvarSlet
  16. FLOTTE FLOTTE FLOTTE påskeæg, åhh nu kribler det i fingerne på mig, jeg vil pynte æg NU. Tak for inspirationen

    SvarSlet
  17. Kæreste Pips ... du er bare så opfindsom og kreativ. De er vildt lækre de der æg :-)

    SvarSlet
  18. Rigtig fint kort og super flotte æg :o) Du kan bare det der ;o)
    Fortsat god aften.

    SvarSlet