lørdag den 31. marts 2012

Endnu et Fødselsdagskort.

I går var det Jytte fra kortgruppe 2 der havde fødselsdag, og til hende havde jeg lavet dette kort i lilla farver.


Det blev en superhyggelig Tøseaften i går - vi fik lækker mad, gode vine og snakket og raflet en del - haha.
Jeg endte med at lave en selvopfundet kyllingefarsroulade med halve bagte kartofler, champignonsauce og salat  med hjemmelavet dressing og drys af omelet.
Næste gang skal jeg lave dessert - så skulle du ligge inde med en helt fantastisk dessert opskrift er jeg da glad aftager :)
God lørdag derude. Jeg skal være lidt kreativ da jeg har blogdag på Inkido i morgen :)
Kram.

13 kommentarer:

  1. Sikke et sødt kort, er sikker på det har vakt glæde.

    Lyder som en lækker menu.

    Forsat god weekend.

    SvarSlet
  2. 1000 tak for det smukke kort, som er langt flottere end man kan se på fotoet :)

    Lyder hyggeligt med tøse-aften med dejlig mad og hygge ..

    Forsat god weekend :)

    SvarSlet
  3. Sikken et flot kort Jytte der fik, og Pips, jeg tror du er en rigtig "madgris" du får mine tænder til at løbe i vand, har du en fortid som "kogekone"?
    knus morkaren.
    p.s. hvad med en god æblekage.

    SvarSlet
  4. Lyder som om I har råhygget jer ;)
    ..og rigtig smukt kort du har lavet - igen igen! ;)

    SvarSlet
  5. Flot kort du har lavet til Jytte, og jeg kan se, hun blev glad for det ;)
    Det lyder som en lækker middag, men hvad er "drys af omelet"?
    Kender du gulerodsdessert med Daim? Den vækker altid vild begejstring her i huset. Hvis du er interesseret, sender jeg gerne opskriften til dig.
    Glæder mig til at se, hvad du får lavet til Inkido.

    SvarSlet
  6. Flot kort du har lavet til Jytte. Dejligt det blev en god tøseaften.
    Desværre kan jeg ikke hjælpe med en lækker dessert
    God weekend

    SvarSlet
  7. aww super flot kort, kan næsten ikke vente til det bliver min tur ;O))

    SvarSlet
  8. Igen et super smukt kort... og hvor lyder jeres tøseaften til at have været ret så hyggeligt
    God weekend

    SvarSlet
  9. Rigtig flot kort du har lavet til Jytte - og en hyggelig tøseaften lyder det til. God week end.

    SvarSlet
  10. Det er et flot kort.
    God weekend.

    SvarSlet
  11. Igen et smukt kort - og igen til en scrapperfødselsdag. Det er da utroligt som der er fødselsdage i denne tid. Vi havde en pukkel for 1 en mdr siden.
    Det lyder bare hyggeligt med den middag. Jeg kan vist ikke hjælpe med en dessertopskrift lige nu. Kan slet ikke huske at lave mad......det har kørt lidt hurtigt den sidste tid!
    Tak for alle dine søde kommentarer den sidst tid.
    Jeg prøver at hænge på igen. Denne gang via IPhonen.
    God søndag og påske fra de 2vågne her.
    Annette/aka

    SvarSlet
  12. Nydelig lilla kort.
    Lekkert pyntet.
    Ønsker deg en fin påske:)
    Klem Connie

    SvarSlet