lørdag den 24. marts 2012

Elsebeths fødselsdagskort.

I dag er der endnu en Fødselsdag i kortgruppe 2 på Scrapsisters.
Det er Elsebeth / Rafns hjørne der har fødselsdag og til hende har jeg lavet dette kort.
Blomsterne er af de nye fra WildOrchid - de landede i min post forleden - og jeg måtte jo straks lege med dem.
Guldhjørnet har jeg farvet i samme farve som halvperlerne jeg brugte.
---
I sidste uge fik jeg også afsendt den P.I.F. jeg skulle videregive inden Maj - så nu har jeg ikke den at tænke på mere. Gad vide hvem der skal modtage en fra GretheB?
God lørdag aften.
Knus.

10 kommentarer:

  1. Det er et rigtig sødt kort du har lavet og søde blomster du har brugt...den butik er bare SÅ dejlig og ikke mindst billig! ;-)

    SvarSlet
  2. Dejligt fødselsdags kort, i fine afdæmpede farver. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Ja, og sikke et smukt kort, og pyntet med så fine ting - 1000 tak, Dorthe.

    SvarSlet
  4. Flot fødselsdagskort. Kan du ikke gå "kold" med alle de fødselsdagsgrupper du er med i.
    Eller er du typen der der arbejder bedst, når du ved hvad der skal laves. Er bare lidt nysgerrig =D

    SvarSlet
  5. Flot enkelt kort.
    God weekend.

    SvarSlet
  6. Hej igen.
    Ja, man kan tilmelde sig senere (langt frem ) Det eneste som lukker er muligheden for at uploade billeder og at få svar på spørgsmål/ forummet, Men de vil stadig være der.

    SvarSlet
  7. Flot kort Pips og skønne farver, dejligt sådan lige at kunne afprøve tingene når de kommer hjem : )
    Rigtig god søndag

    SvarSlet
  8. Flot kort med lækre detaljer

    SvarSlet
  9. Hvor er det smukt og enkelt med skønne nye blomster. Ha en fin søndag

    SvarSlet
  10. Rigtig sødt kort og lækkert guldhjørne..

    SvarSlet