lørdag den 10. marts 2012

Convention indkøb...

Så er jeg landet igen efter en hyggelig tur til Convention.
Jeg mødte jo rigtig mange jeg "kender" fra Scrapsisters og blogverden, både en del jeg har set før og også en del nye - og det var smadder hyggeligt at hilse på allesammen.
Her er dagens indkøb. Møgdårlige billeder  - hehe.
Først en pakke med 100 stk kvistkarton i 30 x 30, og så 100 ark hvidt karton i A4 størrelse, en pakke med 50 kort og 50 kuverter, støvdragere, Martha Stewart grangren punch, og rund og scallop punch.
 Et album til LO, en æske med masser af halvperler, Crackle accent og FEDE papirer fra Paperloft.
 2 ark stempler fra Orion design som jeg har kigget efter læææænge (jaaah), Kuverter i kraftkarton, 2 dies fra Memory box, 1 ark Dusty Attic svampe, Fab Scrap ramme, lyseblå halvperler, supersøde metalhjerter, adapter metalplade til Cheery lynn dies og 3 spellbinders.
Og det var det :) 
Lækre ting som jeg glæder mig til at lege med. Hvad fik I købt? :)
Nu er jeg træt - og der skal vist bare slappes af.
Knus fra mig.

17 kommentarer:

  1. Der er nok en der har fået fornyet sit legetøj, men jeg forstår ikke rigtig, KØBER DU HALVPERLER? jeg troede du solgte halvperler. der skal man bare se. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Uuuhhh, det er lækre indkøb ... særligt dine spellbinders og de lækre stempelsæt :)

    God fornøjelse med det.

    Knus :)

    SvarSlet
  3. Åhhh nogle skønne ting du har fået fingre i, er især lun på dine Memory box dies og Spells, foruden stempler og meget mere...
    Ha' en rigtig dejlig weekend !

    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  4. Hej Dorthe

    Det var rigtig hyggeligt at hilse på dig.
    Sikke nogen lækre ting du har fået købt. Jeg venter med at tage billder af det jeg har købt til imorgen, jeg er alt for træt, helt bombet, så tror ikke det varer længe før jeg finder min seng.
    Knus

    SvarSlet
  5. Åh, du er godt nok hurtig. Jeg er helt færdig efter alle dagens indtryk. Kan ikke engang koncentrere mig om at se Krummerne med yngste barnet ;o) Jeg pakker først ud i morgen. Jeg kom helt fra de orion stempler ØV. Fortsat god weekend. Kh 10na

    SvarSlet
  6. Ja du har da ikke holdt dig tilbage kan jeg se *G*..og godt nok nogen skønne ting du har fået slæbt med hjem. Glæder mig til at se, hvad du får lavet med alt det nye ;)

    SvarSlet
  7. Lækre ting og sager - jeg er slet ikke misundelig på de Orion stempler... lidt måske ;0) det er godt nok også nogle lækre dies du har hjembragt - glæder mig til at se det hele i brug.
    Fortsat god weekend.

    SvarSlet
  8. Oj, oj en masse lækkert, du har købt!
    Det lyder som en dejlig dag.

    SvarSlet
  9. Sikke nogle lækre ting du har købt, jeg kunne vist snildt bruge lidt af det hele =D
    De stempelaftryk fra orion, hvordan har du fået fingre i dem ?
    Jeg er helt elektrisk med dem
    Lyder til i bare har haft en dejlig dag

    SvarSlet
  10. mums for lækkerier du har fået fingre i....

    SvarSlet
  11. Ej, Pips hvor fandt du de Orion design stempler? Jeg ledte efter dem, men fandt dem ikke. Lækre indkøb du har gjort dig søde.

    Knus Mie

    SvarSlet
  12. Lyder som en super hyggelig dag... lækre indkøb, og jeg glæder mig til at hvad du får lavet med dem. Ha en god søndag

    SvarSlet
  13. Sikke en energi i dog har efter sådan en dag til convention... jeg røg bare ind på sofaen med benene oppe.. hi hi... glæder mig til rigtig at kikke i min Candy fra dig... og på al det andet man fik købt... hi hi... super fedt at hilse på dig og endnu engang tak for de 2 frøer... Knus

    SvarSlet
  14. Skønne indkøb, fede stempler fra Orion design dem ville jeg også gerne have fingerne i : )
    Lyder til at du har hygget, men 4 timer er ikke meget når man skal alle butikker igennem og snakke tihi...
    Jeg ville godt nok havde været presset *GG*
    Rigtig god søndag og jeg glæder mig til at se hvad du hitter på med alle de nye spændene ting .

    SvarSlet
  15. Sikke mange lækre indkøb

    SvarSlet
  16. Ihh sikke noget lækkert nyt legetøj du fik købt.
    God søndag.

    SvarSlet
  17. MUMS en lækker høst, mit øje spotter staks stemplerne fra Orion design - jeg er også på jagt ;o))

    SvarSlet