onsdag den 7. marts 2012

6 x 6 Forever kollektion...

Halløjsa blogvenner... så har jeg omsider fået scrappet lidt igen.
Jeg har ikke rigtig haft lysten de sidste par uger - og har kun fået lavet det absolut nødvendige, men nu gider jeg igen - hihi.
Forleden landede de lækre nye "Sunshine" og 6x6 "Forever" papirer fra Inkido i min postkasse, og uuuhh... det kunne man da få scrappelysten tilbage af.
Jeg har lavet et Konfirmationskort af et stykke 6x6 Forever papir.
 Det er et bestillingskort - og der skulle navn og dato på. 
 I mine gemmer fandt jeg disse gamle perler med bogstaver på - og jeg synes de var ret søde hertil.
Og så selvfølgelig lækre blomster, perleranke og ramme fra Papercraftscandinavia.
Jeg har fået lov at vise kortet selvom det først skal bruges til maj :).
På lørdag går turen til Middelfart til Convention, dog kun som publikum denne gang - jeg ved jo at hvis jeg tilmelder mig får jeg alligevel aldrig brugt min stol - haha.
Ses vi derovre?
Knus.

22 kommentarer:

  1. Hvor er det et skønt kort, elsker bare papiret

    SvarSlet
  2. Sikke fine papirer..uha, man kan jo nok få lyst at scrappe, når de ligger foran en.
    På gensyn på lørdag.

    SvarSlet
  3. Sikke noget lækkert papir og et utrolig sødt kort, det må med garanti vække lykke.

    SvarSlet
  4. Elsker navnesmykket! Nydelig pyntet og flotte papirer ellers. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlet
  5. Flot konfirmationskort, det ser sødt ud med perlenavnet.
    God dag

    SvarSlet
  6. wawwww hvor er det bare rålækkert♥

    knusss

    SvarSlet
  7. Supersødt kort. Jeg har også lige købt de perlebogstaver. Kunne ikke lade være. De minder mig sådan om barndommen ; )
    Nej vi ses desværre ikke på fyn. Jeg gemmer pengene til SAM og så sparer jeg den dyre transport..
    Men god fornøjelse til dig.

    SvarSlet
  8. awww godt du "gider" igen..det samme her.. super sødt konfirmations kort..ja det er jo de tider snart..

    SvarSlet
  9. lækkert lækkert kort!!

    SvarSlet
  10. Superflot kort, fint papir

    SvarSlet
  11. Super lækkert kort og papir.

    SvarSlet
  12. Som altid lækre ting fra din hånd, tak for kig. Vi ses jo på lørdag.
    Anja

    SvarSlet
  13. Åh, såå smukt... lækker detalje i hjørnet og så fint med perle bogstaver. God tur på lørdag, knuss

    SvarSlet
  14. Smukt kort og fin detalje med perlebogstaverne!
    Nope jeg kommer ikke til Convention, men håber alle I andre får en skøn dag - og får købt en hel masse :)

    SvarSlet
  15. lækker-lækker-lækkerland, sikke et kort - godt du har fået lysten igen.
    Håber du får en skøn dag på lørdag, glæder mig til at se hvad du kommer hjem med.

    SvarSlet
  16. Super flot kort til Frederikke, hun må da blive glad, dejligt papir og pynt. knus morkaren.
    p.s. jeg har modtaget kuverten.

    SvarSlet
  17. Hvor er det et flot kort og det papir er da helt fantastisk, har du slet ikke brugt stempel?
    De "perlebogstave" er super, har ikke set dem før. Ved du forresten hvor man kan købe små kors, ligesom de chams jeg køber af dig, til en rimelig pris, dem der sælger i "min" by - tager 7,- kr :(
    Jeg har fået min pakke i dag :)
    Min postdame ringede på i dag, men en bunke post, hun måtte lige spørge min mand, om der var fødselsdag:D
    Jeg skal ikke til convention:/
    God aften:)

    SvarSlet
  18. super flot kort og lækkert papir, ja vi ses i middelfart, uh jeg er så dum til at genkende folk så det er ikke fordi jeg ikke vil hilse på men tror jeg kan genkende dig Dorthe vi ses

    SvarSlet
  19. Super flot kort, er isør vild med perlebogstaverne, dem må jeg kigge efter i butikkerne til SAM. Kommer desværre ikke til Convention denne gang. Hav en god aften.

    SvarSlet
  20. Så lækkert og fint et kort!!
    Perlebogstaverne er vildt søde ..

    Knus :)

    SvarSlet
  21. Skønt kort Pips : ) og de bogstaver er bare super søde
    Desværre kommer jeg ikke til Convention kunne ellers havde været super hyggelig.
    Rigtig god dag

    SvarSlet