fredag den 30. marts 2012

1 kort + 4 :)

I går formiddag fik jeg lavet endnu et kort - i en farve der sjældent ses på mine ting, nemlig rødt.
Jeg havde dette broderede Prima papir i restekassen - og da øjnene faldt på det tænkte jeg at NU skulle der altså bruges af det. :).
Det blev pyntet med min nye dille - osteklud.(der kan købes hos WildOrchid)
En udstansning fra en Spellbinders jeg har lånt af Susanne/chicks :) 
- et billede jeg tror jeg har fra en vandrepakke? 
Bladranke lavet med Cheery Lynn dies 
Blomster fra WildOrchid
smågrene punchet med en punch jeg har købt brugt af Dortheshobby
og bånd der sikkert er fra et supermarked et sted.

Og i aftes i scrapklub fik jeg lavet hele 4 kort til kortkasserne, man skulle jo tro det hjalp lidt på at jeg er bagud med konfirmationskortene i år..... Men nej! - Jeg solgte nemlig 5 kort til en af de andre scrappere der ikke selv laver kort.
Alle er lavet af rester og skuffeoprydning *G* - og gamle 3D billeder. Men der er en ordentlig bunke endnu der skal bruges. Og jeg synes da egentlig kortene blev meget søde.

I aften skal jeg have tøsekomsammen. Vi er 4 der har bestemt at mødes en gang om måneden.
Den ene skal have forret med, den der holder arrangementet skal lave hovedret, en skal lave dessert og en skal bage kage til kaffen. Og så rykker det en tak til næste gang.
Jeg har stadig ikke besluttet mig for hvad jeg vil lave til hovedret i aften - hihi... Så jeg må vist i tænkeboks.
Rigtig God Fredag.
Knus.

16 kommentarer:

  1. Et super skønt kort... nydeligt pyntet med osteklud og blomster. Flotte konfikort også.
    Ha en hyggekig aften, knus

    SvarSlet
  2. Rigtig fine kort... og så lyder det som om en rigtig hyggelig aften venter forude... og så i tænkeboks med dig... =0)
    God fornøjelse...

    SvarSlet
  3. Fine kort.
    Noget med mødbrad - det er altid godt :)

    SvarSlet
  4. Sikke nogen søde kort.

    De billeder med konfirmanter, hvor har du dem fra?

    Rigtig god fornøjelse i aften og god weekend

    SvarSlet
  5. Rigtig fine kort igen igen... og go weekend...

    SvarSlet
  6. Rigtig flotte kort du har lavet

    SvarSlet
  7. Flotte kort, og så med rester, det er så dejligt når der bliver tyndet ud i dem =D
    Håber i får en dejlig aften, der er ihvertfald lagt op til det

    SvarSlet
  8. Rigtig flotte kort. Håber i får en dejlig aften.

    SvarSlet
  9. Rigtig søde kort du har fået lavet. Selv om jeg ikke vil være ved det - så kan det at have for meget at vælge i mellem godt give en kreablokade. Men det er ikke noget jeg taler højt om. For jeg er HELT sikker på at det er fordi jeg mangler matrialer.

    SvarSlet
  10. Så var det da godt du kom afsted ;o)Fine kort ! God weekend, knus M

    SvarSlet
  11. Hvor er du altid flittig, og hvorfor ikke rød? det er da en dejlig farve, og her passede den jo perfekt til damen i rødt. knus morkaren.

    SvarSlet
  12. Det er simpelthen fantastisk, at du får lavet så meget til scrapclub, det forstår jeg ikke hvordan kan lade sig gøre (måske snakker jeg for meget, forstå det hvem der kan ;)det bliver bare aldrig til ret meget, når jeg er afsted, men pyt....
    Det er nogle fine kort som altid - måske bliver du helt glad for rødt, hvem ved?
    Håber du får en rigtig dejlig aften.

    SvarSlet
  13. så flotte kort og sikke hyggeligt det arrangement lyder mon der bliver tid til scrap
    Du må have en god weekend

    SvarSlet
  14. Ha ha så er du jo lige langt. super flotte kort du har lavet, det er utrolig med dig, du får lavet rigtig mange kort:)
    Kan du have en god aften

    SvarSlet
  15. De er flotte alle dine kort.
    Det lyder som en hyggelig aften!

    SvarSlet
  16. Flotte kort. Er især vild med det første - det med rødt på.

    SvarSlet