søndag den 5. februar 2012

Scrap i Esbjerg.

I går var jeg til Scrap i Esbjerg hele dagen - med en flok søde quinder.
Vi fik rent faktisk lavet en del, tro det eller ej - hihi.
Jeg havde kun taget rester med - ja altså af papir... for ellers havde jeg da godtnok slæbt en del med - griner.
Her er de 6 ud af 7 kort jeg fik lavet.
Det sidste skal bruges til en udfordring og kommer først senere.



Skønt at få brugt bare lidt af restekassen.
I dag har jeg blogdag på Inkido bloggen også - så kig endelig der forbi.
Rigtig god søndag til Jer.
Knus fra mig.

15 kommentarer:

  1. Rigtig søde rest kort... og dejligt at få brugt noget af det som bare ligger og fylder.. hi hi

    SvarSlet
  2. Rigtig søde kort.
    Jeg ville ønske at jeg var lige så god til at bruge rester.
    God søndag.

    SvarSlet
  3. Fine kort!! Lækker die, du har brugt på et par af kortene :)

    Rigtig god søndag.

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  4. Hvor er de skønne dine kort, og du har lige den dies jeg ønsker brændene (på det første kort)men hvis du ikke selv havde skrevet det ville man ikke tro det var rester. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. så flotte kort og forskellige. Kufferten er en jeg har haft liggende et årstid så ved ikke om de stadig kan købes i scrap butikkerne men tror også Creativ hobby har haft eller stadig har dem

    SvarSlet
  6. Søde kort og du er super god til at få brugt rester, det burde jeg også kaste mig ud i synes min bunke vokser og vokser tihi...
    Rigtig god søndag

    SvarSlet
  7. Det lyder som en skøn dag og det er dejligt at få brugt sine rester. Kortene er bare skønne. God søndag

    SvarSlet
  8. En masse lækre kort du har fået lavet.

    SvarSlet
  9. Woooow så mye lekkert og så kreativ du har vært.
    Super fine alle sammen.

    Ha en fin kveld.
    Klem Connie

    SvarSlet
  10. Øj, hvor er du produktiv - forstår det ikke, jeg var også til scrap i går og kom ikke hjem med et eneste færdigt kort.
    Og så er kortene tilligemed flotte, og lavet af bare rester....

    SvarSlet
  11. Sikken nogle skønne og flotte kort, du fik lavet.

    SvarSlet
  12. Sikke en masse du har fået lavet. Huskede du også at snakke ? =D
    Flotte kort, utroligt det du får ud af en gang rester
    KH Lonnie

    SvarSlet
  13. Tak for sidst, er stadig vildt imponeret over alle de kort du får lavet i løbet af "no time".
    Vi ses snart igen :)

    SvarSlet