søndag den 26. februar 2012

Nye punch

Der er vist ikke mange scrappere der ikke er glade for nyt legetøj. Jeg har lige fået nye (billige) punch hjem - og de skulle selvfølgelig afprøves.
På det første kort er det "skrivefeltet" og ranken ned midt i kortet jeg har brugt.
"Skrivefelt" punchen var faktisk ikke god - den lavede mærker i en af buerne - jeg har egentlig sendt mail og klaget - men så kom jeg til at tænke på jeg måske selv kunne lave den. Jeg sleb lidt med et stykke sandpapir - og nu fungerer den fint.
 På det næste kort har jeg afprøvet hele 3 af mine nye punch. Iiiih hvor er jeg glad for dem!
Den midterste punch har jeg også købt en hjørnepunch der passer til.
De super elegante swirls har jeg fået af Annette/aka.

Jeg har også lavet et indlæg på Inkido bloggen i dag - med et Bryllupskort, så kig gerne der forbi også :)
Hav en skøn Søndag.
Knus

15 kommentarer:

  1. Rigtig flotte kort. Glæder mig også til at få mine punch hjem. Forhåbentlig i morgen.

    SvarSlet
  2. Super skønne kort du har lavet med dine nye punches (har også selv købt) - og det kort du har liggende på bloggen hos INKIDO http://inkido.blogspot.com/2012/02/singing-birds-bryllupskort.html - er da bare fantastisk.

    SvarSlet
  3. To nydelige vårkort. Og flotte nye puncher du har kjøpt. Den blomsterranken har eg også, men ikkje brukt den så ofte. På tide og finne den fram igjen nå når eg såg kor flott ditt kort blei med denne punchen :)

    SvarSlet
  4. Supersøde kort. Den miderste punch har jeg også købt plus den hjørnepunch der passer til.

    SvarSlet
  5. Skønne kort og tillykke med dit nye legetøj : ) altid fedt at få nye ting og især hvis det er til billige penge tihi...
    Rigtig god søndag

    SvarSlet
  6. Super skønne kort.
    God søndag.

    SvarSlet
  7. Du er sørmer hurtig til at få afprøvet de nye gode sager, det blev et flot kort. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Flotte kort du fik ud af de afprøvninger.
    Jeg venter spændt på post i morgen - takket være din sms.
    Og så vidt jeg husker får jeg også et par stykker magen til dine. Men lige nu kan jeg ikke huske det...haha.

    SvarSlet
  9. Jeg kan se vi har handlet samme sted og har samme smag ;O) super flotte kort

    SvarSlet
  10. Skønne kort - og ja, det er altid skønt med lidt nye sager, og hvis de så er billige oven i hatten, så...

    SvarSlet
  11. Hold da helt fast, hvor er det et flot bryllupskort du har lave - smukt.
    Kortene på din egen blog er også flotte - tillykke med de nye varer. Altid dejligt at afprøve noget nyt legetøj.

    SvarSlet
  12. så flotte kort og ser ud som nogle rigtig lækre punch og aka's swirls er bare så elegant

    SvarSlet
  13. Flotte kort .. dejligt med nye punch's .. god fornøjelse med dem alle :)

    Knus :)

    SvarSlet
  14. Hvor er det nogen fine kort - og da nogen skønne punches du har tiltusket dig :D

    SvarSlet
  15. Puncharna var jättefina och korten blev ljuvliga.

    SvarSlet