onsdag den 15. februar 2012

Ny udfordring ude ...

Card and Scrap bloggen.
Denne gang er vi bl.a. sponseret af Delicious Doodles med digi stempler - og dem har Vi i Design Teamet lavet Vore bidrag med.
Jeg valgte dette fine vintermotiv - og som mine faste følgere nok ved er jeg ikke til farvelægning - så jeg har brugt stemplet sort/hvidt. 
Udfordringen hedder denne gang  BRUG KNAPPER!!
så der er et par knapper på bidraget også.

 Mit kort må vist siges at være et rigtigt vinterkort. 
Smut over på Card and Scrap og deltag i udfordringen.
Vi elsker at se Jeres bidrag.
Ønsker Jer en skøn onsdag.
Knus fra moi.

15 kommentarer:

  1. Rigtig sødt kort og det er jo stadig vinter... hi hi... Knus

    SvarSlet
  2. Kan godt lide du har valgt at beholde billedet i sort hvid.

    SvarSlet
  3. Dejligt kort du har lavet - man kommer helt til at fryse af den isblå farve, hihi.
    Flotte snefnug, er det embossing eller udstansninger du har brugt?

    SvarSlet
  4. Flot kort, jeg elsker den turkise farve der angiver frostvejret
    KH Lonnie

    SvarSlet
  5. Super flot kort med søde detaljer

    SvarSlet
  6. skønt vinterkort med flotte isfarver .. og rigtig god brug af digi-stemplet.

    Knus .)

    SvarSlet
  7. FInt og godt tænkt at lave et vinterfødselsdagskort.

    SvarSlet
  8. Et rigtig smukt vinterkort, hvor er der mange finde detaljer - snefnug, rammen om billed og knapperne kommer til at passe ind naturligt-godt lavet Dorthe.
    Måske jeg spørger dumt, men hvordan lægger man et bidrag over til jeres side? Jeg har læst reglerne, men er ikke helt med:(
    Hilsen Jette

    SvarSlet
  9. Det blev så smukt i skønne farver... jeg gjorde som dig, brugte digi stemplet uden farver;-)
    God aften, knus

    SvarSlet
  10. Smukt, smukt kort. Så afstemt i farverne.Elegant og enkelt.Passer perfekt til denne kolde tid.
    Hold da op, hvor har du meget spændende på din blog igen og igen. Hilsen Karin

    SvarSlet
  11. Dette ble lekkert Dorthe. Liker godt embossingen din og bruken av knapper og blonde. Ha en flott kveld. Klem Bettina xx

    SvarSlet