fredag den 3. februar 2012

Min søster og jeg.

I aftes i scrapklubben fik jeg lavet dette LO.
Det er et lift af et LO jeg har set i Galleriet hos Dusty Attic og på Pinterest. Designeren hedder Nicole Doiron. (link til Pinterest her)
Jeg er VILD med måden hun har brugt bølgepap på. Når jeg lifter finder jeg ud fra billedet de matrialer jeg gerne vil bruge - og så kigger jeg på billedet en ekstra gang, lukker computeren og bruger min fantasi *G* Derfor er det ofte langtfra at mit resultat ligner det jeg lifter. 
Billedet er min søster og jeg da jeg var temmelig ny - hihi. Det er et af de få billeder jeg har af os fra dengang, jeg har fået det gentrykt. Kvaliteten er møg dårlig - men pyt med det, billedet betyder noget for mig.
 Blomsterne er fra Prima, bregnebladene er Dusty Attic der har fået guld dabber.
 Uret er også fra Dusty Attic - det samme er hjørnerne.
I morgen skal jeg til Esbjerg og Scrappe med søde piger - heeele dagen. Iiiihh hvor jeg glæder mig!
Rigtig god Weekend til Jer.
Knus.

18 kommentarer:

  1. den er bare rålækker, super flot med bølgepap,ha en god tur i morgen,
    knusss

    SvarSlet
  2. Hvor er det et flot LO, Dorthe. Glæder mig til vi ses imorgen.
    KH 10na

    SvarSlet
  3. super flot med alle dine lækre detaljer. Du må have en god scrappedag og god weekend

    SvarSlet
  4. Wawww for en super smuk layout... den er så fyldt med lækre detaljer ( lift eller ej ) Jeg er vild med farverne, bølgepappet, syninger... ja, det hele:-)
    Ha en god weekend, knuss

    SvarSlet
  5. Rigtig lækkert LO... og igen med mange flotte detaljer... synes bestemt i skulle lave en tur herover til sommer... jeg gir gerne kaffen hvis det er.. hi hi

    SvarSlet
  6. Super flot LO med mange lækre detaljer.

    SvarSlet
  7. Helt underbar, åter igen har du överträffat dig själv. Så himla vacker.
    Kram Marina

    SvarSlet
  8. Virkelig et flot lay out. Ale de små fine ting du bruger, det er såå flot
    KH Lonnie

    SvarSlet
  9. WOW, hvor fedt. Det er så flot med den måde du har brugt bølgepappet på.
    Og så alle dine detaljer. Smukt.
    Tænk - har du været så sød engang ? Det er så sjovt med den slags billeder, og god måde at gemme dem på - i et scrapalbum.

    God fornøjelse i Esbjerg - og hils.
    Jeg skal servere kagemand og boller osv....både lørdag og søndag. Så jeg kommer ikke til at kede mig.

    SvarSlet
  10. Hold op hvor er det flot, jeg var lige inde og kikke hos denne Nicole, ja hun er dygtig, men du er sku lige så dygtig, jeg er er vild med dit farvevalg, de blomster, og alle dine sjove dimster, du får det hele til at gå op i en højre enhed. knus morkaren.

    SvarSlet
  11. Lækkert LO, som altid med en masse fine finurligheder.
    At billedkvaliteten ikke er så god, har heller ikke i mine øjne, den helt store betydning - hvorimod sammensætningen er alfa og omega.
    Kan du ha' en god weekend med scrap osv.

    SvarSlet
  12. Rigtig rigtig smukt. Lækre detaljer som altid.

    SvarSlet
  13. Det ser da bare for godt ud, den baggrund er da helt utrolig flot, waw. Helt igennem et flot LO:)

    SvarSlet
  14. Det ser rigtig lækkert ud, flot flot...

    SvarSlet
  15. Såååå lekkert.
    Nydelig LO.

    Ha en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlet
  16. Hvor er det bare lækkert !!
    Sødt foto af dig og søs :)

    Håber du får en super hyggelig, sjov og scrappegod dag i morgen.

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  17. Rigtig smukt layout.
    God weekend.

    SvarSlet
  18. Som altid masser af skønne detaljer fra dig. Ja bare jeg skulle med imorgen, men skal noget i Kolding om formiddag og til sport i Sønderborg om eftermiddag, så kan nok ikke nå esbjerg indimellem:-)
    Anja

    SvarSlet