lørdag den 11. februar 2012

Lidt DT arbejder :)

Godherlig Lørdag derude i det kolde Danmark :)
I dag vil jeg vise lidt af mine DT arbejder for Inkido.
Jeg har lavet en æske med de nye papirer fra "Spring Time" kollektionen. De papirer er LÆKRE!!! 
 Jeg lavede kighul i låget - med husblas :) Rammen og det andet pynt er også fra Papercraftscandinavia
 De kære små fugle har jeg klippet ud af arket "Singing birds" fra Spring Time kollektionen. Det er så smart at fuglene vender begge veje på papiret så man kan lave dem med både for og bagside - og altså bruge dem "frit".
 Et jordbærhjerte charm udgør beslag i enderne af æsken.
 Og fødderne lavede jeg af pyntenåle.

 Af Ladybug og Is this Love papirerne lavede jeg et Bryllupskort.
 Og til sidst et Vinterkort - også af Ladybug papirerne. Jeg er superglad for de 2 Inkido stempler jeg har brugt til dette kort.
 Her har jeg stemplet snefnugget i forskellige farver og bare pyntet med en lille rhinsten... nemt ikk?
Nu vil jeg forsætte sorteringen af bl.a. stempler i scraprummet - og sætte lidt mere på salgsbloggen i løbet af weekenden.
God Weekend til Jer, og Tusind Tak for søde kommentarer.
Knus.

9 kommentarer:

  1. Det er nogle pragtfulde ting du har lavet... er vild med æsken men kortene er også bare rigtig flotte... Go lørdag... Knuzz

    SvarSlet
  2. Wawww for en super elegant æske... den er så flot lavet med små fine detaljer og lækkert papir. To nydelige kort, hvor ideen med at stemple snefnug med forskellige farver giver så fin en effekt.
    God weekend og god scrappe oprydning;-), knuss

    SvarSlet
  3. Super flotte ting du har lavet Dorte. Især den lille detalje med fuglene på æsken er en rigtig sød ide!

    SvarSlet
  4. Sød, sød æske, med de mange detaljer du er berømt for, men dit bryllupskort er super romantisk, og meget smukt, og sne fnuggene er fine, det er et dejligt stempel du har med mange "krusseduller" på, har du købt det her i Danmark?
    knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Lækker, lækker æske .. den der med at bruge husblas er da genial!! Det ser jo hamrende flot ud!! Dine kort er også flotte, men æsken er i en klasse helt for sig :)

    Rigtig god weekend.

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  6. Det er vildt flotte ting du har lavet.
    God weekend.

    SvarSlet
  7. Supersnyggt!!!
    Fötter av "pyntenålar" är ju en toppenidé!
    Tack för inspirationen.
    Ha det bra!

    SvarSlet
  8. Woooow Imponert. Så mye lekkert :)
    Ønsker deg en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlet
  9. Rigtig flot æske Dorthe, flotte detaljer og rigtig god med de "ben":)
    Det kort med brugdeparret er jeg da helt vild med, virkeligt smukt, detaljen med stjernen og blomsterne er super flot.
    Jeg tør ikke gå ind og se mere på din salgsblog, så ender det med du skal sende post til mig flere gang om ugen, ha ha.

    SvarSlet