fredag den 17. februar 2012

Hjerteæske.

Det er meget længe siden jeg har forsøgt mig med denne hjerteæske - men da jeg solgte en forleden fik jeg samtidig bestilling på en mere - så den skulle jo laves.
Jeg havde taget æskekarton og die og alt med til scrap i aftes - men aaargg.... det drillede - og til sidst smed jeg hele lortet i skraldespanden - hihi.
I dag har jeg så siddet stille og roligt og hygget mig - og nu lykkedes det.
 Æsken er lavet efter denne Tuturial
 Udenpå har jeg pyntet med Ladybug papir fra Papercraftscandinavia - og en bort lavet med min Martha Stewart punch.
 Stemplet tror jeg er fra Scrapper.dk - og blomsterne er selvfølgelig fra Wild Orchid.
Hjerte die fra Nellie Snellen.
 og nu tror jeg jeg vil lave et lille hjertekort der passer til.

Æsken ligger jeg som bidrag til Kærlighedsudfordringen hos Kortgleder
God Weekend til Jer.
Knus.

21 kommentarer:

  1. øjj sikke en sød hjerteæske.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. rigtig sød æske !!

    God weekend herfra :)

    SvarSlet
  3. UUHH Sikke et temperamente. =D
    Smadder fin hjerteæske
    Sådan en har jeg stadig til gode at få lavet
    God weekend
    Lonnie

    SvarSlet
  4. Meget, meget lækker æske, og jeg siger også sikken et temperament, tænk at smide scrap i skralderen pu--ha, det må være det røde hår. ku det slet ikke redes. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Ha ha, det ku' jeg også finde på, altså at smide hele lortet ud ;0) så det er vist ikke kun de rødhårede der har temperament.
    Men slutresultatet blev jo en ekstrem flot hjerteæske, og den hjertedie er bare så flot, den er jeg også rigtig glad for.
    Også god weekend til dig.

    SvarSlet
  6. Rigtig sød og lækker æske

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare en fin æske. Kender godt fornemmelsen, når det driller ;o)God weekend. Kh 10na

    SvarSlet
  8. Superflot hjerteæske, og kender det godt - hvis først det driller er det meget nemmere med en "ommer"....

    SvarSlet
  9. Og sikken et flot resultat der kom ud af dine anstrengelser. Den må du da lave en TUT på.

    God weekend. Rysse

    SvarSlet
  10. hvor er den bare NYDELIG ♥
    knussss

    SvarSlet
  11. Jeg har hørt en lille fugl synge om, at det er din fødselsdag. Tillykke.
    Rigtig lækker æske!

    SvarSlet
  12. UPS! ; ) Så lige at det var en pipi og ikke Pips ; ) : )

    SvarSlet
  13. Nå er det altfor lenge siden jeg har lagt igjen en kommentar til deg, men jeg følger da med likevel! Utrolig mye vakkert du har laget i det siste og denne esken er intet unntak. Riktig nydelig!
    Ha en fantastisk flott helg! :)

    SvarSlet
  14. Altså Dorte det kører bare for dig. Hjerteæsken er bare så flot!

    SvarSlet
  15. Åååå så lekker eske :O)
    Nydelig pyntet.

    Ha en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlet
  16. Hvor er den bare super lækker og flot din æske : ) de blomster de bare så flotte : )
    Kender det godt det med at det bare driller, især når man ikke har roen, mange ting er også havnet i skraldespanden hos mig.
    Rigtig gid weekend pips : )

    SvarSlet
  17. Ha ha sjov historie:) Den er utrolig flot, super hjerteæske:)

    SvarSlet
  18. hvor er den bare super sød

    SvarSlet
  19. Så flott hjerteeske :-) Nydelig med det hvite oppå.

    SvarSlet
  20. Nydelig hjerteeske du har laget. Perfekt til venninner =)

    Smil fra Sandra

    SvarSlet