onsdag den 1. februar 2012

Give Away.!.!.!

Jeg har ryddet op...!! 
I næsten ALLE skuffer og bøtter og kasser og æsker og kroge og hjørner af mit scraprum. *G*
Så jeg har fundet en del jeg ikke bruger - en del udstansninger som jeg jo faktisk har dies til og derfor ikke behøver have til at ligge og fylde *G* - og andre mærkværdigheder.
Kunne du tænke dig at få alt det på de følgende billeder?
---
Der er en skotøjsæske fyldt med bl.a. blomster, brads, eyelets og andet.
 Så er der sådan en flødebolle plastæske og en småkagebøtte med en masse udstansninger, nogle blomster, nåle og jeg ved ikke alt hvad.
 Så er der nogle knapper og nogle bogstaver....
og... der kommer sikkert også noget bånd, for det har jeg ikke gået igennem endnu. Og papiret er heller ikke sorteret endnu, så det kommer der også noget af. :)
---
Der er 2 betingelser du skal opfylde for at kunne deltage i trækningen om alt det her.

1. Du skal selvfølgelig efterlade en kommentar her i indlægget.

2. Du skal enten komme til Convention i Middelfart ELLER afhente det hele i Billund (senest midt i marts)  for at kunne få det - jeg sender IKKE *G*
(ok jeg sender hvis vinder selv betaler porto - efter opfordringer :) )

Du behøver ikke være følger af min blog, du behøver heller ikke reklamere for min Give away - men du må selvfølgelig gerne begge dele *S*

Jeg trækker en vinder d. 1. marts 
Knus fra mig.

40 kommentarer:

  1. Hej Dorthe

    Sikke en god ide med at rydde op
    i dit scrap.

    Måske jeg kunne være heldig at blive trukket ud?

    Knus Bente, Vandel

    SvarSlet
  2. Det er altid skønt at få ryddet op i ens ting.

    Det kunde være dejligt at være den heldige.
    Kommer til Middelfart.

    SvarSlet
  3. Jeg lægger da selvfølgelig en kommentar - ville jo ikke være dårligt at vinde :-)
    Jeg kommer til convention i Middelfart og jeg tror også jeg linker til denne på min blog i min sidebar. Og jeg er fast læser :-)

    SvarSlet
  4. Ja, sådan en oprydning er jo aldrig af vejen, for så er der jo plads til noget nyt :)
    Det er en virkelig skøn give away, som det kunne være spændende at komme til at rode lidt i!!

    SvarSlet
  5. Hej Dorthe.

    Hvor ser det lækkert ud og sikke en skøn ide, men det forbavser mig nu ikke når det kommer fra dig, jeg henter det da gerne hos dig, hvis jeg blir den heldige :)
    "Rullemarie" Bente

    SvarSlet
  6. Hej Dorthe
    Det vil være vildt spændene, at scrappe med disse sager, følger ivrigt din blog :-))
    Mvh. Jane Skjøth

    SvarSlet
  7. Æævv Pips, jeg er så udelukket, for jeg kan hverken komme til Bilund eller Midelfart, æv æv æv, men hvad nu hvis man selv betaler portoen? der kunne jo ikke ske andet end man så kunne købe lidt af alle dine charms. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Sjove/spændende/skøre/fine/lækre ting du har fundet på din vej gennem oprydningen - og jeg vil bestemt gerne have en chance.
    Jeg har gjort ALT hvad du beder om !

    Og der er jo flere varer på vej til dig, så godt du får ryddet lidt op på lageret.

    SvarSlet
  9. Altid godt at få ryddet op i sagerne! Og jeg synes det ser ud til at være nogle rigtig lækre ting!!

    Jeg satser på at komme til Middelfart - dog kun som kigger/shopper :)

    SvarSlet
  10. Hej Pips, en masse skøøøøønne ting, kun man få lov at deltage hvis man selv betalte portoen og indpakningen? Jeg ved god du så skal på posthuset:)
    Jeg vil så gerne deltage, men bor på Falster:(

    Hilsen Jette

    SvarSlet
  11. uuhhh, det der ville jeg godt ha' mine små tykke fingre i.... har en datter der bor i Brørup, så kunne sagtens komme forbi Billund.... uha...sagtens... linker da på min blog... Morkaren har fortalt mig hvordan man gør ;o)

    SvarSlet
  12. Uuh, det ser godt ud!
    Rigtig god ide med sådan en oprydnings give away

    Den ville jeg gerne have fingrene i :)

    Jeg kommer til convention

    Knus Eva

    SvarSlet
  13. ihh sådan en skøn bunke ville være rigtig dejlig at modtage :-)

    stor oprydning du har haft gang i

    jeg betaler gerne portoen

    SvarSlet
  14. Det ser lækkert ud, det vil jeg bestemt ikke have noget imod at vinde :-)
    Jeg kommer til convention i Middelfart lørdag eftermiddag.

    SvarSlet
  15. Det er da en dejlig idé, først rydde op, og så lave en give away.
    Selvfølgelig vil jeg da også gerne have, alle de guf-ting, hjem i mit scraprum
    Jeg kommer ikke til convention, og smutter heller ikke lige forbi dig.
    Men jeg betaler gerne for at få fingre i den lækre give away
    KH Lonnie

    SvarSlet
  16. Uhhhhhhh Pips ...

    Sikke en god måde at gøre det på. Og det kunne da være super-fedt at være den heldige som bliver udtrukket.
    Jeg kommer både til Nr.Snede og til convention, men jeg kører da også gerne til Billund for at afhente - man kan jo lave en hel lille udflugt ud af det.

    SvarSlet
  17. Juhu, Pips jeg linker omgåenden til min blog, og skulle jeg være så usansynlig heldig (igen) vil jeg selvføgelig betale alle omkostningerne. knus morkaren.

    SvarSlet
  18. Er du bims mand....:D
    Det kunne jeg meget godt tænke mig at få fat i og jeg vil også MEGET gerne køre efter det.
    Nu krydser jeg fingre hele måneden(pyha,det vil så sige at jeg ingenting når at lave...pyt:)..)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  19. Åh, hvor jeg håber at det her bliver den første Give Away jeg vinder... Det kribler helt.
    HVIS jeg er heldig, er det jo godt at hele familien bor i Billund ;0)

    Hilsen Kristina

    SvarSlet
  20. Nøj en lækker give away, den vil jeg gerne have finger i :)
    Utroligt hvad man kan skrave sammen og slet ikke få brugt ;P

    Jeg kommer til convention så afhentning er ikke noget problem :)

    SvarSlet
  21. ÅÅÅhhh, hvor en masse herlige sager !! Desværre kommer jeg ikke til convention og heller ikke lige til Billund, men som andre skriver så betaler jeg hellere end gerne alle udgifter til porto, hvis jeg skulle være heldig ... men, ellers held og lykke til jer, som har vinderchancer :)

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  22. Jeg vil blive jublende lykkelig for at vinde din oprydnings Give Away. Godt nok har jeg selv meget, men at kunne lave kort af ting jeg ikke har kigget på hundrede af gange, det vil være lykken. At jeg så burde lave en oprydnings Give Away, se det er jo en anden historie ;-)
    Jeg kommer til Convention i Middelfart.

    SvarSlet
  23. MUMS, for en Give Away. Det ville være sundt, sjovt og en skøn fornemmelse, at få lov at "pille-rode-rage" lidt i den skotøjsæske. Så, jeg er med på en chance:)
    Kommer selvfølgelig til Convention - og kan også komme til Billund, selv om du nok næppe tror på det, Pips;)
    K. H. Karin

    SvarSlet
  24. Vil meget gerne deltage og er så heldig at jeg er blevet inviteret til Convention i Middelfart... så ville jo være dejligt at kunne ta noget med hjem man har vundet... hi hi... men ellers glæder jeg mig til at hilse på dig og de andre som er på div blogge IRL...

    SvarSlet
  25. Det der var ikke pænt, nu savlede jeg jo i mit tastatur!

    Hvis jeg nu er så heldig t vinde betaler jeg selv porto :)

    SvarSlet
  26. Hvor har du fundet nogle fine ting i gemmeren;)

    SvarSlet
  27. Uha sikke nogen fine ting du finder i gemmerne. Jeg kommer til Middelfart,og ligger en kommentar, så krydserfingre for at jeg "måske" er den heldige :o)

    Knuz Carina

    SvarSlet
  28. Jøsses - jeg er da lige gået glip af noget her, så jeg skynder mig da fluks at klapre en kommentar ned!! :D
    ..og selvom jeg ikke kommer til Convention eller noed, så betaler jeg gerne porto, hvis jeg sku' være så heldig at løbe af med give away'en ;)

    SvarSlet
  29. WOUW ville helt sikkert gerne være heldig her også. Det kunne bare være fedt at prøve at vinde sådan en kassefuld, da der ikke er råd til det helt vilde på en førtidspension nu om dage, og en svigerdatter som lige er begyndt at lave kort og scrappe også, så det tærer lidt hårdt på lageret, når man pluddselig er to til at bruge af det LOL, men ellers er det rigtig fedt, at der endelig er en anden her, der gider lave sådan noget, da jeg i mange mange år har været helt alene her oppe i Himmerland, så det er bare smadder hyggeligt nu pludselig at kunne sidde 2sammen, så vi betaler gerne portoen, om vi skulle være så heldige LOL.
    Ha en fantastisk uge forude.

    SvarSlet
  30. Sikken en masse skønne ting. Som ny scrapper ville det være en drøm at vinde,for det er jo "lidt" dyrt at starte op, hvis man skal have lidt at vælge imellem til sine LO. Og så lige en tak for din spændende blog, som jeg læser og lærer af med glæde.
    Christina P.

    SvarSlet
  31. IIhh, en masse skønne ting :o) det vilel ike være dårligt at få fingrene ned i og kigge lidt på...
    Jeg er ikke helt sikker på hvad Concension er, er der nogen der kan sende et link eller lidt info? - det lyder som noget jeg "sys godt om" :o)
    Kan afhente i Billund, ellers vil jeg med glæde betale porte og indpakning, for denne finde Candy...

    Linket til din side og blevet fastlæser, for der kunne godt gå noget itd med at kigge rundt dine spændende projekter.

    / "Lærkesmor"

    SvarSlet
  32. Jeg kunne bestemt godt bruge denne stak ting :) herlig candy og elsker nye ting at rode med :D

    SvarSlet
  33. Jubi så kan jeg også deltage, tak Dorthe fordi vi også måtte være med i din fantastiske Give Away:)

    SvarSlet
  34. Hold da op en lækker give away..

    Jeg kommer til Convention i Middelfart, så jeg vil da meget gerne have fingre i den lækre pakke..

    /MetteS

    SvarSlet
  35. Hej skønne
    Denne give away vil jeg gerne have fat i og jeg skal nok betale for porto, da jeg ikke kommer til Middelfart.

    susanneshobby.blogspot.com

    knus susanne

    SvarSlet
  36. Prøver lykken og ser hvad der sker... Ved jo hvor du bor, he he ;o)

    SvarSlet
  37. Vil også gerne være med og vil også gerne betale porto selv hvis jeg er så heldig.

    Kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    Jeg har også en giveaway, hvis det kunne friste :)

    SvarSlet
  38. hej pips..

    nøj en lækker giveaway..

    den vil jeg utrolig gerne vinde.. og jeg kommer til convention. så ingen problemer med det.. hihi..

    krydser finger..

    hilsen julie

    SvarSlet
  39. Sikke en fantastisk Give Away... Den enes affald er den andens skat ;-)

    Det skulle ikke være noget problem at hente i Middelfart, da jeg bor her :-D

    Jeg krydser fingre
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/

    SvarSlet