mandag den 13. februar 2012

Genbrug.... eller altered art..? Inkido papirer pynter ihvertfald!

I sidste uge havde vor lokale ABC Supermarked 20 Magnum is for en halvtredser.
Hver is er pakket i sin egen lille kasse ...
 der er fint guldfarvet indeni. Jeg har et eller andet med at jeg ikke nænner at smide den slags småæsker ud.
 Så jeg har været ved at lege lidt med lækre Inkido papirer og pynt fra Papercraftscandinavia.
Jeg tænker at æsken egner sig vældig godt til en lille pengegave til de kommende Konfirmationer.
Et smykke - eller lidt lækkert ...?
 Papirerne jeg har brugt er "Christmas Wishes" fra Forever Santa serien og "Bordeaux" fra TUVA.
 Jeg har temmeligt mange af de æsker nu - for isene er vildt gode - hihi. Så jeg skal vist have produceret lidt flere forskellige,
Nu vil jeg på blogrundfart og se alt det fine I har lavet siden sidst.
Tak for Jeres søde kommentarer.
Knus

17 kommentarer:

  1. Sikke en smuk æske. Jeg gemmer også den slags æsker.De er super gode til værtindegaver.

    SvarSlet
  2. Wow .. den er bare rigtig lækker .. ja, hi .. man blir' lidt småskør af scrap .. jeg samler også små, fine æsker .. :)

    SvarSlet
  3. Hvor flot Pips, du må i gang med at spise flere is, hvad var det for en butik? vi kan også godt spise is selv om det er vinter.
    her bag mig står der en stak cigarkasser af træ, som jeg har samlet for at lave dukkestue møbler af dem, men de bliver nok også til små scrapæsker. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. super lækkert pyntet æske, woooow. tusind tak for søde ord og hilsen

    SvarSlet
  5. super god ide, med at genbruge de fine æsker.

    SvarSlet
  6. Det er jo hele to i en : )
    Først den skønne is, også laver du en super flot æske : )
    Rigtig god aften Pips : )

    SvarSlet
  7. Flot æske. Og så er det snyd. Ingen ABC hos mig, og derfor ingen yndlingsis til mig. OOOGG derfor heller ingen lille fin æske. Det er øv, med øv på =D
    KH Lonnie

    SvarSlet
  8. Woww den er smuk..
    Jeg elsker også at gemme emballage og pynte tihihi....

    Uhmm kunne nu godt guffe sådan en lækker is nu :)

    SvarSlet
  9. Super flot æske.

    Det er i hvert fald sikkert at hvis den æske havde været hjemme hos mig var den heller ikke blevet smidt ud. Den skriger jo på at blive pyntet.

    SvarSlet
  10. Nydelig pyntet eske :O)

    Klem Connie

    SvarSlet
  11. Super lækker æske og nydelig pyntet med swirl og blomster.
    Ha en god dag, knuss

    SvarSlet
  12. Den er da blevet super flot den lille magnum æske... er heller ikke god til at smide små gode æsker ud... må vist heller komme igang med at få lavet dem... hi hi... Knus May Britt

    SvarSlet
  13. Super smuk æske, og ja jeg smider heller ikke æsker ud

    SvarSlet
  14. Sikke en flot æske - så fint du har pyntet den - og dem kan du nok hurtigt få samlet en hel del af, for det kunne jeg ihvertfald (måske er det godt, at vi ikke har det supermarked i nærheden ;0)

    SvarSlet
  15. Det var godt nok en fin æske med guldbelægning...
    Og superflot æske du har fået ud af den.
    Hvis jeg var dig, ville jeg også spise mig en pukkel til i is - udelukkende for at få frigjort nogle æsker til scrap. Og selvfølgelig kun af den årsag...
    Og tænk hvad du sparer....
    God tirsdag.

    SvarSlet
  16. Super flot æske, rigtig god ide som pengeæske. Sådan nogle æsker kunne jeg også god bruge, med indhold altså:). Flot med guld inde i også:) Har du været på posthuset?

    Jette:)

    SvarSlet