mandag den 6. februar 2012

Et par Herrekort.

Efter min store oprydning i sidste uge fandt jeg masser af sager der faktisk var gået lidt i glemmebogen.
Det gjaldt bl.a. arket fra Graphic 45 med de fine gamle biler.
Men dem måtte jeg jo selvfølgelig straks lave et par kort med.

 Manden med Paraplyen har også lagt i en skuffe længe. Jeg lånte engang 10nas die og lavede nogle stykker - og nu har jeg så også fået brugt en af dem. 
Og jeg har igen brugt papirrester. Det er altså utroligt så hurtigt man kan samle en stak rester, og jeg er ikke så god til at bruge af dem ... kun når jeg tager mig sammen - hihi.
God start på en ny uge til Jer.
Knus.

17 kommentarer:

  1. Det er lige sådan et herre kort skal se ud, flot Dorte. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Super fede herrekort Pips ◕‿◕

    SvarSlet
  3. De kort er altså bare rigtig søde :-)

    SvarSlet
  4. Rigtig søde herrekort... og dejligt at få brugt rester... dem har vi jo alle.. Knus

    SvarSlet
  5. Flotte kort. Tænk at du som er så "pyntesyg" kan lave så flotte herrekort =D Det er jo ellers det der volder problemer for os andre
    KH Lonnie

    SvarSlet
  6. Et par rigtig flotte herrekort - og så endda fra restekassen igen.

    SvarSlet
  7. Rigtig flotte herrekort - og så bare af ting der lå i en skuffe - og du havde glemt. Utroligt med dig !

    SvarSlet
  8. Dét er et par flotte kort......

    SvarSlet
  9. Flotte herrekort!!
    De der biler er mellem mine yndlings herremotiver :) De er bare lækre .. godt du fandt dem igen :)

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  10. Det er nogle rigtig flotte kort.
    Jeg kan bestemt ikke se at det er lavet af rester!

    SvarSlet
  11. Rålækre herrekort du der har lavet♥
    knusss

    SvarSlet
  12. Hold da op nogle lækre kort du har fået lavet dig der ... - :) . dejligt at få brugt resterne .. det er jeg SÅ dårlig til... men mon ikke man får det lært ??

    SvarSlet
  13. Super lækre herre kort af ingenting;-)
    Ha en god tirsdag, knus

    SvarSlet
  14. Sindsyg flotte herrekort, smiler.
    Jeg bliver altså nød til at have ham manden med parply:)

    SvarSlet