torsdag den 16. februar 2012

Et lille hjertekort

en af mine venner købte en lille hjerteæske af mig forleden, men hun ville gerne have et kort der passede til. 
Så det lavede jeg i aftes.
Da æsken var lavet med udgangspunkt i den største die af Nellie Snellen sættet brugte jeg den mindste til at lave kortet med. Og her er resultatet, der kan jo ikke være meget pynt på sådan et bette kort.
 Her til morgen nød jeg morgenkaffen ved scrapbordet. Det blev faktisk til hele 3 kort mens kaffen gled ned *G*. De 2 kort der følger er lavet af "rodet" på mit bord + lidt papirrester.
 utroligt så mange mærkelige ting jeg kan få samlet i en stak foran mig på scrapbordet - men det sker altså at det inspirerer - så sådan skal det vel være.. hihi. - Mon ikke disse kort ryger i bunken til OSH .. jeg tror det :)
Det sidste kort jeg lavede får I ikke at se - det er nemlig til en af pigerne i Fødselsdagsgruppe2 på Scrapsisters - så det viser jeg først efter hendes fødselsdag..
---
I aften er vores scrapklub aften aflyst p.g.a. Vinterferie - æv æv... men så er Vi da bare nogle stykker der mødes privat istedet, scrappes skal der! *G*
Hav en herlig dag.
Knus.

16 kommentarer:

  1. Det er så dejligt, når man med kopppen inden for rækkevidde, får morgenscrappet. Du er altså ekspert i de rester =D Hjerte kortet er rigtigt sødt, og selvfølgelig, fik du plads til pynt på det =D
    KH Lonniie

    SvarSlet
  2. Flotte kort du har lavet - sikke lige en hyggelig morgen med kaffe og scrap, det var ikke så ilde og så til scrap igen i aften - dejlig dag!!!

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare et smukt hjertekort, de andre og også flotte.

    SvarSlet
  4. Skønne kort du har fået lavet. Og hvor er det dejligt at I kan mødes alligevel og scrappe.

    I må have en dejlig aften.

    Rysse

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare sødt :)

    Det heller ikke altid der behøver meget pynt på synes jeg...

    SvarSlet
  6. Sikke fint hjertekort - og de andre er sandelig også.
    Det med rodet på scrapbordet er et evigt problem her.
    Jeg rydder op hele tiden, for jeg kan ikke arbejde i rod. Men bare et enkelt kort giver rod...så der går alt for meget tid med oprydning. Træls.
    God scrapaften.

    SvarSlet
  7. Dejlige kort du har lavet - kender godt det med rodet på bordet; men nøj hvor er det hyggeligt at rode det til.....

    SvarSlet
  8. Flotte kort Pips, og det med at ryde op i rodet på bordet har jeg helt opgivet, bare jeg kan få ca. 20x20 cm til at hygge på så stavler jeg gerne alt rodet op i flere etager, i dag har jeg haft hjemmehjælper, hun har efterhånden vænnet sig til mit rod, finder hun et eller andet på gulvet smider hun det bare op i bunkerne. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Godt i kan mødes selv om det er vinterferie, det er jo ikke til at undvære de scrap aftner. God fornøjelse. KH 10na

    SvarSlet
  10. Flotte kort, du har lavet.
    Godt at i kan finde ud af at scrappe trods ferie.

    SvarSlet
  11. Sikken dog noget dejligt "rod" du fik anvendt... det blev da fine kort.
    Og hjertekortet til hjerteæsken er da cute... det skal nok vække glæde.
    Og hyg jer i aften... det var da en god tradition at ha´!!

    SvarSlet
  12. Eiii ... de er fine .. især hjertekortet :) Jeg er imponeret over så hurtigt, du kan lave kort .. he .. også altid rod på mit bord, men skidt med det .. så er der altid et eller andet brugbart inden for rækkevidde :)

    Knus :)

    SvarSlet
  13. Super lækker hjertekort... kræver heller ikke megen pynt. De andre er også SÅ fine. Håber I havde en hyggelig aften, knuss

    SvarSlet
  14. Det lyder bare så hyggeligt, morgenkaffe-morgenscrap i "dynger" af rester, altså scraprester:)
    Jeg er vild med det hjertekort, håber snart jeg få købt den Die:)

    SvarSlet
  15. Sikke en dejlig morgen du har haft!
    Flotte kort er det blevet til :)

    SvarSlet