tirsdag den 21. februar 2012

En forårskurv.

Forleden sad jeg og samlede nogle af mine tuturials på Pinterest - og så fik jeg altså lyst til at forsøge mig med sådan en kurv her.
Jeg lavede min kurv ½ gang større end hvad Tuturialen sagde - jeg har brugt DENNE.
 Papiret er fra Inkidos "Forever" serie. Blonder fra mine gemmer, og blomster dels fra Kuttut og dels fra WildOrchid.
 Jeg fyldte kurven med rosenbånd fra WildOrchid - og de af Jer der kender båndet kan nok få en ide om hvor stor kurven faktisk endte med at blive. Senere bliver den nok fyldt med påskeæg istedet *G*
Kristtjørnsrankerne har jeg fået af  Annette/aka 
---
Jeg har fået en lidt sjov og speciel opgave/udfordring fra en af mine veninder - men mere om den en anden gang... måske ..? hihi...
Hav en skøn tirsdag.
Kram

20 kommentarer:

  1. Wow, Dorthe, dette ble fantastisk nydelig :-) Lekre papirer og flott pyntet med blonder og blomster, og den fine swirlen.
    Ønsker deg en fin dag.
    Klem
    Turid

    SvarSlet
  2. Rigtig flot kurv - dem lavede jeg som påskeæg sidste år til familien.

    SvarSlet
  3. Den er virkelig sødt pyntet..
    Smuk kurv :)

    SvarSlet
  4. super sød og romantisk kurv

    SvarSlet
  5. Er godt nok ikke lige til kurve men synes godt nok din er blevet meget meget flot... tænk at få et påskeæg i sådan en... Knus

    SvarSlet
  6. Hvor er den da bare fantastisk

    SvarSlet
  7. wawwww hvor er den rålækker .
    knussss♥

    SvarSlet
  8. Nauhh hvor er den smuk:)
    Lækker,lækker,lækker:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  9. Ja, men den er da kær, hvem ville ikke blive lykkelig for sådan en "indpakning" af sit påskeæg. knus morkaren.

    SvarSlet
  10. Den er bare rigtig sød din kurv.

    SvarSlet
  11. Sikke en sød lille kurv : )
    Rigtig god dag Pips

    SvarSlet
  12. Hvor er det en smukt pyntet kurv, virkelig skøn, hvem ville ikke gerne ha' sådan et påskeæg? Jeg ville elske det...

    SvarSlet
  13. Hvor er den nydeligt og romantisk... lækkert pyntet, knuss

    SvarSlet
  14. Hvor er den fin, og du er altså en romantisk sjæl...hihi.
    Jeg har også lavet den kurv engang, og husker endnu hvor lille den egentlig var !

    SvarSlet
  15. Hvor er den smuk. Den skal helt sikkert liftes på et tidspunkt.

    God dag. Rysse

    SvarSlet
  16. Wow hvor den bare flot , hvor har du fåget iden til den ?:)

    SvarSlet
  17. WAW Dorthe
    Hvor er den smuk, rigtig flot lavet:)

    SvarSlet
  18. WHHHOOOOOWWWWWWW.... den er da bare SMUK !!! sådan

    SvarSlet
  19. Hvor er den flot altså...

    SvarSlet
  20. Super flot :) og godt romantisk ....

    SvarSlet