lørdag den 18. februar 2012

DT Twisted Sketches

I dag er det igen tid for et bidrag til kortskitsen hos Twisted Sketches - denne gang er twisten "red" 
og her er mit DT bidrag. Stemplet jeg har brugt er fra Inkido - er det ikke kært?
 Skitsen ser sådan ud:
 Og så har jeg lige haft gang i bageri og syltning :)
45 pizzasnegle blev det til - så er der lidt til fryseren. - og 4 glas brombærmarmelade kogte jeg også - der var nemlig billige brombær i ABC i denne uge - hehe.
Hav en herlig Lørdag og en fantastisk weekend. Vi "ses" i morgen.
Knus.

19 kommentarer:

  1. Flot kort - og ja, lækker skitse .. tak for reminderen om bidrag igen i næste uge. Det blev lavet i går aftes og er sendt :)

    Mums .. jeg ÆLSKER brombærsyltetøj :)

    Vi "ses" i morgen .. hygge og knus :)

    SvarSlet
  2. Rigtig flot kort.
    Sikke du har haft travlt i køkkenet.

    SvarSlet
  3. flot kort..... og mums hvor ser pizzasneglene godt ud....

    SvarSlet
  4. Superflot kort du har lavet - og det stempel er simpelthen bare lækkert, ja, de Inkido stempler er generelt bare lækre.
    Du er da vist en ørn i et køkken - de pizzasnegle ser "smag-mig-nu" dejlige ud.
    Fortsat god weekend.

    SvarSlet
  5. Flot kort ud har lavet : ) og mums skønne snegle, en skam du bor så langt væk tihi....
    Så mangler du bare bollerne der passer til brombærmameladen : )

    Rigtig god lørdag

    SvarSlet
  6. Dejligt kort, og det stempel er da superflot, men,men Pips, har du en fortid som bagerjomfru? først klejner, så æbleskiver og nu pizzasnegle, hvad mon der er i dem? knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Et rigtigt flot kort... ser godt ud med det stemplede motiv i sort. En skøn skitse... lige til skitse bogen ;-) Mums for nogle lækre pizza snegle. God weekend

    SvarSlet
  8. Nøj hvor får jeg bare lyst til at bage pizzasnegle! Rigtig sødt kort!

    SvarSlet
  9. Det var da et rigtig sødt kort (og en herlig skitse).
    MUMS... pizza-snegle... hvor ser de LÆKRE (savle) ud... hehe...
    Hvor er du bare enegisk!!

    SvarSlet
  10. så flott kort du har laget her :) de pizzarullene så nydelige ut,heldige de som får en smakebit her :) ha en fin helg:)

    SvarSlet
  11. Ja, de ser da lækre ud de pizzasnegle, og så har du lavet brombærsyltetøj. Jeg bagte brødet til dit syltetøj, lørdag aften =D
    Flot kort, og jo sødt stempel
    KH Lonnie

    SvarSlet
  12. Rigtig flot kort og mums det ser bare lækkert ud med de pizzasnegle... Go søndag...

    SvarSlet
  13. Hvor er den dog bare super flot♥

    knusss

    SvarSlet
  14. Fint kort og stempel og skitse - men du er lidt tarvelig at lægge billede af pizzasnegle, nu savler jeg ned i tastaturet - mums :0)
    Fortsat god Søndag..
    Hjørdis :0)

    SvarSlet
  15. Nydelig.
    og så mange fine Pizza snurrer. Det er sååååå godt. Nam nam.

    Kos dere masse.
    Klem Connie

    SvarSlet
  16. Rigtig flot kort og sikke et fint stempel.
    Lækre pizzasnegle. Jeg har lige bagt kanelsnegle efter Blomsterbergs opskrift. De blev megastore - men smager vildt godt. Næste gang bliver der dobbelt så mange ud af den portion. Mærkeligt at sidde og skære en kanelsnegl over, fordi man ikke kan spise en hel !

    SvarSlet
  17. Hold da op, sikken en energi:) Super flot kort - jeg bliver nød til at kikke nærmere på det.
    Du laver så mange smukke og spændende ting, lækker kanelsnegle:)

    SvarSlet
  18. Skønt kort, Pips! Som sædvanligt i skønne farver. Det stempel er bare så flot. Bringer du pizzasnegle ud? Nå, ikke, men lækre ser de ud:)
    Glæder mig til at møde dig på Convention:)
    Karin

    SvarSlet